סמנכ"ל המבצעים באל-על ליאור יבור ביקש לסיים את תפקידו

יבור מסיים קדנציה מלאה בת 5 שנים ■ אליעזר שקדי מנכ"ל אל-על: "לקברניט יבור חלק בלתי נפרד בהצעדתה של אל-על לצמרת חברות התעופה המובילות בעולם"

ליאור יבור סמנכ"ל המבצעים באל על הודיע היום למנכ"ל אל על אליעזר שקדי כי הוא מבקש לסיים את תפקידו בתום קדנציה מלאה בת 5 שנים.

מאז הצטרפותו של קברניט ליאור יבור לאל על בשנת 1992 מילא תפקידים רבים. קברניט יבור הוביל את מערך המבצעים של אל על והיה אחראי על כל נושא הבטיחות וביטחון התעופה בחברה. במהלך כהונתו הגיעה אל על להישג חסר תקדים והיתה בין 5 חברות התעופה בעלות הדיוק המבצעי הטוב בעולם.

במסגרת תפקידיו השונים לקח חלק בכל הפעילויות הלאומיות שביצעה אל על: הטסת יהודי גיאורגיה ארצה בקיץ 2008, חילוץ ישראלים שנתקעו בבנגקוק ובמומביי לאחר פיגוע הטרור שם בינואר 2009, חילוץ ישראלים מאינדונזיה לאחר הצונאמי ב- 2005 ועוד.

קברניט יבור אמר היום: אל על היתה לי לבית במהלך השנים האחרונות. לאחר שמילאתי את כל שורת התפקידים המבצעיים הקיימת בחברה, אני חש כי הגיעה העת לעבור הלאה ולפנות לאתגרים חדשים. אני בטוח כי הנהלת אל על בראשות המנכ"ל אליעזר שקדי תמשיך ללוות את אל על כחוד החנית של חברות התעופה הבטוחות בעולם.

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על: לקברניט יבור זכויות רבות בחברת אל על וחלק בלתי נפרד בהצעדתה של אל על לצמרת חברות התעופה המובילות בעולם. יבור הוביל מבצעים לאומיים רבים להם היתה שותפה החברה.

אנו מכבדים את בקשתו ומאחלים לו הצלחה רבה בכל אשר יפנה ומשוכנעים שכך יהיה.

קברניט יבור יצא לחופשה של מספר חודשים ולאחר מכן יחליט על המשך דרכו. בתקופה הקרובה ימונה מחליף לקברניט יבור.