המחירים בהר חומה בירושלים: דירת 4 חדרים בכ-1.3 מיליון שקל

מחיר פנטהאוז 6 חדרים של כ-130 מ"ר עם מרפסת של כ-80 מ"ר - כ-1.84 מיליון שקל ■ עפרה חדד, סמנכ"ל יורו ישראל: "על אף המתיחות האחרונה עם ארה"ב על רקע הבנייה בירושלים, בחודשים האחרונים הורגשה תנועה ערה של רוכשים באתר המכירות שלנו בהר חומה"

למרות המתיחות סביב הבנייה בהר חומה שבירושלים, חברת יורו ישראל מדווחת על מכירת 17 יחידות דיור ברבעון האחרון בשני פרויקטים שבונה החברה - האחד בהר חומה והשני במודיעין - בהיקף כספי של כ-26.4 מיליון שקל.

בפרויקט יורו גולד שבונה החברה בהר חומה נמכרו 12 יחידות דיור בהיקף כספי של כ- 16.3 מיליון שקל. בין הדירות שנמכרו: פנטהאוז 6 חדרים, בשטח של כ-130 מ"ר, עם מרפסת בשטח של כ-80 מ"ר, במחיר של כ-1.84 מיליון שקל. דירת 4 חדרים, בשטח של כ-110 מ"ר, עם מרפסת בשטח של כ-10 מ"ר, במחיר של כ-1.3 מיליון שקל.

בפרויקט יורו גארדן בשכונת מוריה (בוכמן) במודיעין, נמכרו 5 קוטג'ים בני 6 חדרים כל אחד, בהיקף כספי של כ-10.1 מיליון שקל. בין היתר נמכר קוטג' בן 6 חדרים, בשטח של כ-175 מ"ר, עם גינה בשטח של כ-70 מ"ר, במחיר של כ-2.35 מיליון שקל.

מהחברה נמסר כי נותרו 16 קוטג'ים בלבד למכירה, וכי בימים אלו מתאכלס המתחם ה-4 בפרויקט. עוד נמסר, כי בפרויקט "וילה יורו" החדש, איתו יצאה החברה לשיווק לאחרונה, בוצעו כבר 30 הרשמות, ובתוך שבועיים צפוי להתקבל היתר בנייה לפרויקט.

באחרונה זכתה החברה במכרז לבניית 18 יחידות בפסגת זאב בירושלים בעלות של כ- 7 מיליון שקל.

עפרה חדד, סמנכ"ל החברה: "על אף המתיחות האחרונה עם ארה"ב על רקע הבנייה בירושלים, בחודשים האחרונים הורגשה תנועה ערה של רוכשים באתר המכירות שלנו בהר חומה, והביקושים שומרים על רמה גבוהה". חדד מוסרת עוד כי "גם במודיעין, על אף עליית המחירים הגדולה שחלה בעיר בחודשים האחרונים, הביקושים קשיחים, ומגיעים ממשפרי דיור ממודיעין וכן מאזור המרכז".