בית משפט השלום בראשון-לציון גזר הבוקר קנס של 10,000 שקל על חברת אגד בעקבות עיכוב בהגעת האוטובוס לתחנה. בנוסף קבע בית המשפט כי החברה תפצה את הנוסעת ב-500 שקל.
כתב האישום ייחס לאגד ביצוע עבירות של אי-עמידה בתנאי רישיון, עבירה על סעיף אי-הפעלת שירות סדיר ואי-עצירה בתחנה לאיסוף נוסע.
המקרה אירע לפני כ-5 שנים בחולון בשעות הבוקר. תושבת העיר המתינה לקו 97 במזג-אווויר סוער.
הנוסעת, שהניחה כי מזג-האוויר יעכב את הנסיעה, הגיעה לתחנה כ-20 דקות מוקדם יותר ממועד ההגעה המשוער. כעבור 50 דקות של המתנה בגשם, היא החליטה לנסוע במונית.
לדברי התובעת, אגד הציעה לה פיצוי של כרטיסיה בשווי 42 שקל - אך בעקבות התביעה היא זכתה לפיצוי גבוה פי 12.
חברת אגד טענה בתגובה כי העיכוב נבע משיפוצים שנערכו ברחובות הסמוכים לתחנה, אך השופטת איטה נחמן החליטה שלא לקבל את הטענות כיוון שאיש לא דיווח על התקלה למוקד שיכול היה לדאוג לחלופה, וקבעה כי החברה לא עמדה בתנאי הרישיון ועברה על סעיפים אי-הפעלת שירות סדיר ואי-עצירה בתחנה לאיסוף נוסע.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.