אוניברסיטת ת"א תעניק ד"ר כבוד לפילוסופיה לשלמה אליהו

בנימוקי התואר מטעם סנאט האוניברסיטה נכתב כי אליהו, יו"ר ומייסד חברת הביטוח אליהו מקבל תואר ד"ר לשם כבוד לאות הוקרה על סיפור חייו מעורר ההשראה – סיפור הצלחה של עולה חדש חסר-כל שהצליח בכוחותיו הוא להיות לאחד היזמים הבכירים בישראל

אוניברסיטת תל אביב תעניק תואר דוקטור לשם כבוד לפילוסופיה לשלמה אליהו, במסגרת כינוס חבר הנאמנים, בטקס שיתקיים במוצאי שבת, בתאריך 8 במאי.

בנימוקי התואר מטעם סנאט האוניברסיטה נכתב כי אליהו, יו"ר ומייסד חברת הביטוח אליהו מקבל תואר ד"ר לשם כבוד לאות הוקרה על סיפור חייו מעורר ההשראה - סיפור הצלחה של עולה חדש חסר-כל שהצליח בכוחותיו הוא להיות לאחד היזמים הבכירים בישראל.

עוד יקבל על תרומתו העצומה כנושא דגל מגזרי הביטוח והבנקאות בישראל, שזכתה לא מכבר להוקרה נוספת כשקבל את "אות המצוינות הניהולית לאורך ימים" לשנת 2010, על מחויבותו לקידום החברה הישראלית ועל שירותו הציבורי כחבר כנסת, ולאות הוקרה מיוחדת על עשורים של ידידות חמה כלפי אוניברסיטת תל-אביב, על תמיכתו הנדיבה באמצעות מלגות המתגמלות מצוינוּת והנותנות הזדמנות לצעירים מוכשרים מכל הרקעים לרכוש השכלה גבוהה, ועל פועלו המסור למען אוניברסיטת תל אביב במסגרת חברותו בחבר הנאמנים של אוניברסיטת תל אביב.

עוד יקבלו תואר: ד"ר אירווין ג'קובסDr. Irwin M. Jacobs (ארה"ב), פרופ' מרק פלדמן Prof. Marc Feldman, פרופ' אלן דרשוביץ Prof. Alan Dershowitz, פרופ' ארווין נהר Prof. Erwin Neher, צבי מיתר Zvi Meitar, ס. לי קורמן S. Lee Kohrman,רון ארד, Ron Arad ויבגניה דודינה Evgenia Dodina.