שחקני פורטסמות' ויתרו על הבונוסים עבור ההעפלה לגמר הגביע האנגלי

השחקנים, שכל אחד מהם אמור לקבל בין 50 ל-100 אלף ליש"ט, מנסים להקל על המועדון המתנהל תחת כינוס נכסים: "לא מעניין הכסף, רוצים ליהנות ממשחק הגמר"

שחקני פורטסמות' הסכימו לוותר על הבונוסים המגיעים להם על-פי החוזים שלהם עבור ההעפלה לגמר הגביע האנגלי מול צ'לסי. כך מפרסמת התקשורת הבריטית. לרוב שחקני הסגל בקבוצתו של אברם גרנט קיימים בונוסים הנעים בין 50 אלף ליש"ט ל-100 אלף ליש"ט עבור ההישג, אך הם החליטו פה אחד לא להתעקש לקבל אותם, זאת על מנת להקל על מצבו הכלכלי של המועדון, שמתנהל תחת כינוס נכסים.

ריקרדו רוצ'ה, מגן הקבוצה, אמר: "לא מעניין אותנו הכסף. אנחנו רק רוצים ליהנות ממשחק הגמר".

בתוך כך, ינסה אנדרו אנדרוניקו, מפרק המועדון, להגיע להסדר עם לאנס, קבוצתו הקודמת של כוכב פורטסמות', ארונה דינדאן. על-פי ההסכם בין "פומפי" ללאנס, חייבת הקבוצה האנגלית להעביר לקבוצה הצרפתית 4 מיליון ליש"ט ברגע שהשחקן מחוף השנהב ירשום 22 הופעות במועדון. במשחק חצי גמר הגביע מול טוטנהאם הוא רשם את הופעתו ה-21, וכעת מעוניינים בפורטסמות' למצוא את הנוסחה שתאפשר לו לשחק בגמר הגביע ב-15 במאי מבלי להעביר את התשלום.

אנדרוניקו חשף אתמול (ב') כי הקמפיין בגביע האנגלי יכניס 2.2 מיליון ליש"ט לקבוצה, ו-3.2 מיליון במידה ותחולל סנסציה ותנצח את צ'לסי. בנוסף, סיפר אנדרוניקו כי רוב לויד, המעוניין לרכוש את הקבוצה באמצעות איש עסקים אנגלי אנונימי, כבר התחיל בתהליך בדיקת הנאותות של המועדון.