לאחר שאתמול נפתחה עונת הדוחות בוול סטריט, היום (ג') זה קורה בתל-אביב כשחברת מרחב , הפועלת באמצעות חברות בת בתחום של יצור, יבוא, שיווק ומכירה של מוצרי גמר בניה לחדרי אמבטיה, שירותים ומטבחים, מציגה את תוצאותיה לרבעון הראשון של השנה.
מחזור המכירות של מרחב ברבעון הסתכם בכ-66.5 מיליון שקל לעומת 58.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, עליה של 14.2%. הרווח הגולמי הרווח הגולמי הסתכם ברבעון בכ-21.2 מיליון שקל ( 31.9% ממחזור המכירות) לעומת 18.1 מיליון שקל ( 31.1% ממחזור המכירות) בתקופה המקבילה אשתקד, עליה של 17.2%.
הרווח התפעולי הסתכם ברבעון ב-10.7 מיליון שקל ( 16.1% ממחזור המכירות) לעומת 7.36 מיליון שקל ( 12.6% ממחזור המכירות) בתקופה המקבילה אשתקד, עליה של 45.4% . עיקר הגידול ברווח נבע מהעליה במכירות.
בשורה התחתונה דיווחה החברה כי הרווח הנקי הסתכם ברבעון בכ-8.02 מיליון שקל, קפיצה של 43.6% לעומת רווח של כ-5.59 מיליון שקל ברבעון המקביל. דירקטוריון החברה החליט על חלוקת דיבידנד בהיקף 15 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.