דניאל יאמר העביר את הסמכויות במכבי נתניה לשפיגלר, גיל לב ובלדב

המועדון פרסם הודעה לפיה הוא עובר לניהול תלת-ראשי עם עזיבתו של יאמר ■ מתנת הפרידה של הבעלים: כל הכספים שיגיעו ממכירת שחקנים יישארו במועדון

מכבי נתניה הודיעה אתמול (ד') רשמית על סיום דרכו של דניאל יאמר במועדון, אחרי 4 שנים. באתר הרשמי של המועדון פרסם נשיא הקבוצה, עו"ד גיל לב, הודעה לפיה החליט יאמר להעביר את כל הסמכויות של ניהול המועדון למרדכי שפיגלר, יעקב בלדב וללב עצמו. בנוסף, הודיע יאמר כי הוא משאיר את כל הכספים שיגיעו ממכירת שחקנים, כולל איתי שכטר, במועדון.

"במהלך ארבע השנים האחרונות השקיע דניאל יאמר במכבי נתניה מעל ל-75 מיליון שקל, והפך את המועדון לאחד מיצואני השחקנים המובילים לאירופה וספק מרכזי של שחקנים לנבחרות הלאומית והאולימפית", כתב לב באתר הקבוצה. "זה לא סוד שמזה מספר חודשים דניאל יאמר שוקל את מעורבותו העתידית במכבי נתניה. במהלך הפגישות שהתקיימו השבוע התברר כי החלטתו של דניאל יאמר לסיים את דרכו במועדון היא סופית והוא ביקש ממוטל'ה שפיגלר, גיל לב וקובי בלדב להיות ממשיכי דרכו במימוש חזונו במועדון תוך שימת דגש על פיתוח וקידום מחלקת הנוער. ברוב נדיבותו הסכים דניאל יאמר שכל הכספים שיתקבלו ממכירת שחקנים יוותרו במועדון ושהנהלת המועדון תמשיך בגידול הדור הבא של שחקנים מוכשרים".

מאז נכנס ארקדי גאידמק לבית"ר ירושלים ב-2005 ופתח את עידן הבעלות הזרה בכדורגל הישראלי, נטשו שלושה בעלים שהגיעו מחו"ל את הקבוצות שרכשו - אלכס שניידר (מכבי ת"א), גאידמק (בית"ר) ודניאל יאמר (נתניה).