ועידת שוק ההון 2010 של "גלובס" תתקיים ב-5 במאי

הוועידה תכנס את בכירי המגזר העסקי והציבורי לדון בנושאים העומדים על סדר היום הפיננסי-כלכלי בישראל על רקע שנת היציאה מהמשבר ■ בין המשתתפים: זוהר גושן, שוקי אורן, עודד שריג ועוד

ועידת שוק ההון של ישראל 2010, הוועידה השנתית לנושאי בנקאות ושוק ההון של "גלובס", בשיתוף BDO זיו-האפט, תתקיים ב-5.5.2010.

ועידת שוק ההון של ישראל 2010 תכנס את בכירי המגזר העסקי והציבורי לדון בנושאים העומדים על סדר היום הפיננסי-כלכלי בישראל על רקע שנת היציאה מהמשבר הכלכלי העולמי. בין הנושאים שיעלו לדיון במסגרת הוועידה: האם יש בועה בבורסה; האם המוסדיים הפיקו לקחים; מי דואג לחסכונות הפנסיונים; האם דמי הניהול ימשיכו לעלות; מה תעשה האכיפה המנהלית לשוק ההון; מי ישלוט בבנק לאומי; האם בנק פועלים ישוב להיות "הבנק מס' 1"; האם דמי הניהול ימשיכו לעלות עם כניסתו של הרגולטור החדש; מה יהיה עם מהפכת הייעוץ הפנסיוני; ועוד.

בין המשתתפים, פרופ' זוהר גושן יו"ר רשות ני"ע; שוקי אורן החשב הכללי במשרד האוצר; עודד שריג הממונה על שוק ההון, ביטוח וחסכון במשרד האוצר (בהופעה פומבית ראשונה מאז כניסתו לתפקיד); משה פרל, מנכ"ל איגוד הבנקים; יאיר סרוסי, יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים; שלמה אליהו, יו"ר אליהו חברה לביטוח; פרופ' אמיר ברנע, אייל לפידות, מנכ"ל הפניקס, צחי סולטן, יו"ר כלל חיתום ובעל השליטה במודיעין יהש; ויעקב וינשטיין, מנהל השקעות ראשי מגדל שוקי הון; כבר הבטיחו את השתתפותם בוועידת שוק ההון 2010. מלבדם ישתתפו בוועידה גם בכירי קהילת שוק ההון, אנשי אקדמיה ומחקר, מנכ"לים בכירים, אנליסטים ועוד. כמו-כן ישתתפו בכירי המגזר הציבורי-ממשלתי, נציגי משרדי הממשלה, גופי פיקוח ורגולציה ועוד.

ועידת שוק ההון 2010 של "גלובס" וזיו האפט מהווה גורם דומיננטי בדיאלוג הישיר בין בכירי המשק וקהילת שוק ההון בישראל. במסגרת הוועידה תידון המציאות הפיננסית החדשה שלאחר, המשבר הכלכלי, הדילמות, המגמות והאתגרים, במטרה להתוות סדר יום כלכלי-ציבורי.