אי.טי.ג'י.אי מזנקת 9%: הצלחה בניסויים בתחומים חדשים

החברה רשמה הצלחה בחמש השתלות ניסיוניות ראשונות של הסטנטים שפותחו בחברה באינדיקציות פריפריאליות של הכבד ושל האזור שמתחת לברך

מניית חברת איטיג'יאי מזנקת היום (ד') במחזור ענק בבורסה. איטיג'יאי דיווחה הבוקר על הצלחה בכניסה לאינדיקציות נוספות. החברה, העוסקת במחקר ופיתוח, ייצור ושיווק של סטנטים חדשניים המכוסים ברקמה מן החי, רשמה הצלחה בחמש השתלות ניסיוניות ראשונות של הסטנטים שפותחו בחברה באינדיקציות פריפריאליות של הכבד ושל האזור שמתחת לברך שבוצעו במספר מרכזים רפואיים באירופה.

הצלחה זו תאפשר לחברה להמשיך ולפעול להרחבת תחומי השימוש בסטנטים שלה בעתיד גם לאינדיקציות פריפריאליות, מעבר לשימוש המבוצע בסטנטים שלה באינדיקציות לבביות ומוחיות.

בשלב זה בוצעו ההשתלות של הסטנטים לטיפול באינדיקציות הפריפריאליות במסגרת בדיקות קליניות ובהתאם לאישור מיוחד כמקובל בפרוצדורות וטיפולים פורצי דרך. הסטנטים של ITGI מדיקל משמשים כיום לפתיחת היצרות מעקפים (SVG) ומצבי חירום כדוגמת ניקוב העורק במהלך פעולה פולשנית (Perforation).

כמו כן, חברת ITGI מדיקל נכנסה לפני כחצי שנה לתחום הנוירולוגי ומאז בוצעו כמה צנתורי מוח שעשו שימוש מוצלח בסטנטים של החברה לטיפול במפרצות מוחיות ובפגמים אחרים בכלי דם בראש.

לאחרונה דיווחה החברה שכ-20 בתי חולים מהארץ ומהעולם יערכו מחקר קליני חדשני ופורץ דרך, SLEEVE III, לבחינת היעילות והבטיחות שבשימוש בסטנט ה-Over & Under של החברה וירכשו לצורך כך סטנטים של החברה בהיקף כספי מוערך של עד 1 מיליון דולר לאורך שנות המחקר.

המחקר הוא פרי יוזמה של בתי חולים מובילים באנגליה ובמסגרתו ייבדקו מאות חולים במעקב אישי לאורך 3 שנים. תוצאות המחקר יוצגו בכנסים מובילים של קרדיולוגיה פולשנית במהלך השנים 2011 ו-2012.

ישראל שרייבר, מנכ"ל ITGI מדיקל, מציין כי "אנו רואים בשוק הפריפריאלי יעד צמיחה עתידי חשוב נוסף עבור ITGI מדיקל בטווח הארוך. אנו שבעי רצון במיוחד מהתוצאות הקליניות עד כה ומהצלחת ההשתלות הניסיוניות הראשונות באינדיקציות החדשות. החברה תמשיך לעודד את הרחבת השימוש בסטנטים, הזוכים לאמון ושביעות רצון גוברת מצד המרכזים הרפואיים והרופאים, ונתפסים יותר ויותר כמוצרי חובה מצילי חיים במצבי חירום בחדרי הניתוח".