"אלדן יצאה בקמפיין 'כחול-לבן' עם חולצות שיוצרו בטורקיה"

כך טוען איגוד הטקסטיל בתגובה לקמפיין שהעלתה אלדן לחיזוק הזהות הפטריוטית ■ "לו אלדן האמינה בכחול-לבן, היה עליה לייצר את החולצות בארץ" ■ אלדן: "רכישת החולצות התבססה על אחריות עסקית וכדאיות כלכלית"

התאחדות התעשיינים תוקפת בחריפות את חברת השכרת הרכב אלדן. החברה יצאה בקמפיין פרסומי גדול הקורא לציבור הישראלי להקפיד לקנות רק תוצרת מקומית, תחת הכותרת "ביום העצמאות כולנו ישראלים כחול-לבן".

במסגרת הקמפיין צירפה אלדן לעיתונים המפרסמים חולצות, שגם עליהן מוטבע הסלוגן הזה. אבל היום (ד') טוען צביקה ליברמן, מנהל איגוד הטקסטיל בהתאחדות התעשיינים, כי החולצות הללו יוצרו בטורקיה.

"קמפיין חברת אלדן הינו קמפיין ציני וריק מתוכן הנושא את השם כחול-לבן לשווא", מבקר ליברמן את אלדן. לדבריו, "לו אלדן האמינה בכחול-לבן, היא היתה צריכה לייצר את החולצות בישראל - ולא לייבאן מטורקיה".

לטענת ליברמן, אלדן העדיפה לספק פרנסה לעובדים טורקיים ולא לעובדים ישראלים.

מדובר אלדן נמסר כי "השנה החליטה אלדן לעשות גם עבור הגאווה הישראלית והפטריוטיות הלאומית ולצבוע את המדינה בכחול ולבן באמצעות חלוקת חולצות ללא עלות לציבור לקוחותיה ולציבור הרחב.

"בדומה לגופים אחרים במשק, תהליך רכישת החולצות בוצע בהתבסס על אחריות עסקית וכדאיות כלכלית, כשמטרת-העל היתה להגיע לכמות מקסימלית של אנשים ולהניע אותם ללבוש כחול-לבן ביום העצמאות, להעצמת תחושת הפטריוטיות".