רשת "אושר עד" פותחת סניפים בכנות, אשדוד ובית-שמש

זאת בהשקעה של כ-30 מיליון שקל ■ אברום משה מרגלית, מבעלי הרשת: "אנחנו רשת הבי דיסקאונט בלי שטיקים"

התחרות בין רשת "יש" של שופרסל לשותפיה לשעבר, בעלי רשת "אושר עד", מתחדדת: ל"גלובס" נודע כי רשת "אושר עד" פותחת 3 סניפים חדשים, באשדוד, בבית-שמש ובצומת כנות. ההערכה היא כי "אושר עד" תשקיע בפתיחת 3 הסניפים כ-30 מיליון שקל.

רשת "אושר עד" מצויה בבעלות אברום משה מרגלית, אריה בוים ויהודה לניאדו. עד לפני כשנתיים היו השלושה שותפים (50%) של רשת שופרסל ברשת שפנתה למגזר החרדי, "אלף". מאז רכשה שופרסל את חלקם, היא הסבה את סניפי רשת "אלף" לסניפי רשת "יש".

בדצמבר 2009 חנכו השלושה סניף ראשון ברשת השיווק שהקימו, "אושר עד". מאז הם פתחו שני סניפים נוספים, בקריית-ביאליק ובגבעת-שאול בירושלים, סניף שנחנך השנה כשבועיים לפני חג הפסח.

"'אושר עד' היא רשת הבי דיסקאונט אמיתית שעושה מהפיכה במחירים בכל מקום שהיא מגיעה אליו, בלי שטיקים ובלי טריקים. זו רשת לכל מי שרוצה לחסוך כסף. הצרכנים מחכים ל'אושר עד', וגם בירושלים חיכו לרשת. הרשת פונה לכל החסכנים שגרים בארצנו הקדושה", מגיב מרגלית.

הסניף בבית-שמש, שישתרע על שטח של כ-5,000 מ"ר, ייפתח בעוד כחצי שנה. הסניף באשדוד ייפתח באזור התעשייה בעיר בעוד כשנה וישתרע על שטח של 6,000 מ"ר. הסניף בצומת כנות צפוי אף הוא להיפתח בעוד כשנה.

רשת "אושר עד" מחזיקה כשרויות גבוהות, אך פונה גם לאוכלוסיה החילונית.

בעוד שבערים אשדוד ובית-שמש יש ריכוזים גבוהים של אוכלוסייה חרדית, פתיחה הסניף בכנות היא תימוכין לאסטרטגיה לפיה הרשת אינה פונה רק למגזר החרדי.

ההערכות בשוק הן כי פדיון סניף הרשת במגדל-העמק עומד על 70-80 מיליון שקל בשנה, ואילו פדיון הסניף בקריית-ביאליק גבוה מעט יותר.

ברשת "אושר עד" לא מתכוונים להסתפק בסניפים אלה, ובימים אלה הם בוחנים גם אפשרות לפתיחת סניף בעיר בני-ברק. עם זאת, ברשת החליטו לסגת מהמשא-ומתן שניהלו לפתיחת סניף בשכונת גני יער בעיר לוד.