גילת דיווחה על חוזה חדש באפריקה: המניה קפצה ב-5.5%

גילת תספק רשת תקשורת לוויינית לפרויקט משחקי מזל ולוטו ב-2,500 אתרים ב-3 מדינות באפריקה שהיקפו נאמד במספר מיליוני דולרים ■ לפרויקט פוטנציאל להתרחב ל-10,000 אתרים

חברת גילת הדואלית דיווחה היום (ד') כי היא נבחרה לספק רשת תקשורת לוויינית עבור פרויקט משחקי מזל ולוטו ביבשת אפריקה בהיקף כספי של מיליוני דולרים. זאת, לאחר שאתמול דיווחה החברה כי נבחרה על-ידי מפעילת התקשורת הלאומית של אתיופיה לספק רשת תקשורת לוויינית בפס רחב עבור מאות אתרים במדינה.

הרשת החדשה מוקמת על-מנת לספק שירותים עבור כ-2,500 אתרים במדינות שונות במערב אפריקה, כולל חוף השנהב, קונגו וסנגל. כמו כן, קיימת אפשרות שבשלבים מאוחרים יותר יגדל היקף הפרויקט לכ-10,000 אתרים ויתרחב למדינות נוספות באזור.

הפעלת משחקי מזל מודרניים מחייבת יכולות תקשורת מאובטחת. בנוסף, המעבר לשירותים מקוונים מבוסס בדרך כלל על טכנולוגיית אינטרנט. רשתות VSAT מספקות פתרון מושלם עבור ההגרלות - גם בהיבט אבטחת המידע וגם ביכולות לאפשר רמת זמינות גבוהה, גם במקומות הקשים ביותר באפריקה. כמו כן, רשתות VSAT מאפשרות לבצע שדרוג של מרכזי התמיכה על-מנת שיוכלו להציע משחקים ושירותים נוספים בעתיד.

ניר קורמן, סמנכ"ל מכירות אפריקה אמר היום: " כחלוצה בתחום ההגרלות והמשחקים המבוססים על רשתות תקשורת לוויינית, לגילת ניסיון רב במתן פתרונות יעילים ואמינים עבור מגזר זה. עד היום סיפקה גילת חלק מהפרויקטים הגדולים ביותר בעולם בתחום. אנו שמחים שנבחרנו לפרויקט משמעותי כל כך וכן שאנו ממשיכים להטביע את חותמנו במערב אפריקה. "

רשתות התקשורת הלוויינית של גילת מסייעות בשיפור טכנולוגיות המידע והתקשורת ברחבי אפריקה. רשת ה- VSAT של החברה מאפשרת העברת מהירה של נתונים ומידע בצורה אמינה ובטוחה למשרדי ממשלה, בנקים, חברות אנרגיה וכן עבור מאות אתרים ואזרחים ברחבי אפריקה במדינות כגון: אתיופיה, קניה, ניגריה, נמיביה, אנגולה, גאנה, קאמרון, סנגל, טנזניה, ודרום אפריקה.