שוק רותח: ביקושים של 3.5 מיליארד שקל בהנפקה של פרטנר

זאת בשלב המוסדי ■ ההנפקה לציבור תיערך ביום ראשון ■ הצלחה גם בהנפקה של גזית אינק: ביקושים של 280 מיליון שקל בשלב המוסדי, תשואה של 5% במח"מ של 6.5 שנים

למרות כל האזהרות שהתפרסמו לאחרונה לגבי הרמות אליהן הגיע שוק האג"ח הקונצרני לאחרונה, השוק הראשוני ממשיך לרתוח ולחברות מובילות אין בעיה לגייס כמעט כל סכום.

כך, השלב המוסדי בהנפקות של פרטנר וגזית אינק, שהתבצע היום, הסתיים בהצלחה גדולה. פרטנר של אילן בן-דב, שביקשה לגייס כמיליארד שקל, זכתה לביקושים בהיקף של כ-3.5 מיליארד שקל מהמוסדיים. עדיין לא נקבעו סופית הריביות. נזכיר כי בשבוע הבא תחלק פרטנר דיבידנד בהיקף של 1.4 מיליארד שקל לבעלי המניות שלה.

את ההנפקה הובילו חברות החיתום לאומי פרטנרס וכלל חיתום. ביום ראשון יתקיים שלב ס' של ההנפקה, לציבור. חברת הדירוג S&P מעלות העניקה דירוג של AA מינוס עם אופק יציב לחברה.

בהנפקה השניה, של גזית אינק, נרשמו ביקושים של כ-280 מיליון שקל בשלב המוסדי. הריבית על סדרת האג"ח במח"מ של 6 וחצי שנים נקבעה על כ-5%. גזית תכננה לגייס 150 מיליון שקל אולם הגיוס זכה לביקושי יתר שעמדו על 280 מיליון שקל. כתוצאה מהביקושים צפויה החברה לגייס 150-120 מיליון שקל בשלב המוסדי כך שהגיוס כולו צפוי לגדול.

את ההנפקה מנהל קונסורציום חתמים הכולל את חברות החיתום של כלל פיננסים, לידר שוקי הון, לאומי פרטנרס, דש איפקס, פועלים אי.בי.אי, אקסלנס וברק קפיטל.