מנהלי תיקי ההשקעות ב"גלובס" קונים די-פארם ומוכרים כי"ל

[לפורטל הפיננסי][לפתיחת תיק השקעות] ■ סקירה שבועית של המגמות והשינויים בקרב עשרות אלפי תיקי ההשקעות הוירטואלים ב"גלובס"

שבוע מקוצר ופסימי עבר על הבורסה בת"א, בסיומו סגר מדד המעו"ף מתחת לרמת ה-1,200 נקודות. אחת מהמניות הבולטות אשר הכבידה על ת"א- 25 הייתה ללא ספק כי"ל שסיימה את השבוע החולף בירידה של 2.75%, זאת על רקע הירידות במניות הדשנים בחו"ל והמכירות על ידי המשקיעים הזרים.

בהקשר לכך ציין אתמול זיו סגל, המנתח הטכני של גלובס כי "מהלך של כי"ל מתחת ל-46 שקל ייחשב סימן דובי, גם משום שיחצה כלפי מטה הממוצע הנע ל-200 יום וגם משום שתחצה כלפי מטה רמת פיבונאצ'י חשובה. על פי האינדיקטורים הטכניים, יש סיכוי ללחץ כלפי מטה. מהלך מעל 50 שקל יחשב סימן חיובי אבל ההסתברות לו נמוכה כרגע".

השפעתם של האירועים האחרונים על מניית כי"ל ניכרו גם בקרב עשרות אלפי תיקי ההשקעות הוירטואליים המנוהלים ב"אתר גלובס", שכן אלו בחרו בכי"ל כמניה הנמכרת ביותר. בהמשך רשימת המניות הנמכרות ניתן למצוא בהתאמה את פריגו אשר סיימה שבוע שלילי זאת לקראת פרסום דוחותיה בשבוע הבא, דש איפקס , אידיבי אחזקות רמי לוי .

מנגד לכי"ל ניצבת בראש טבלת המניות הנרכשות ביותר חברת הביוטק די פארם , אשר קיבלה בשבוע שעבר אישור FDA לפרוטוקול ניסוי קליני שלב 3, לטיפול בחולים שלקו בשבץ מוחי איסכמי. עם זאת סיימה די פארם את השבוע בירידה של 2.56%. בהמשך הרשימה נמצאות בהתאמה מניות אשר "כיכבו" גם ברשימת המניות הנמכרות, כגון פריגו ואידיבי אחזקות. במקום הרביעי ניצבת סלקום ואת החמישיה סוגרת מניית פז נפט .

[לטבלת הדירוגים]

טבלאות דירוגי המניות של "גלובס" מתבססות על פעולות קנייה ומכירה של עשרות אלפי מנהלי תיקים וירטואלים באתר, ובשל כך אין לראות בהן כל המלצה שהיא, אלא מטרתן היא אחת - לשקף את הפעילות הפיננסית הוירטואלית שמאפשרת פלטפורמה זו ב"גלובס".

[לפתיחת תיק השקעות]