קמטק נבחרה כספקית לתהליך הכנת דגמים ל-STEM/TEM

היקף החוזה מוערך בכ-1.5 מיליון דולר ■ ה- Xact יותקן אצל הלקוח במהלך הרבעון השני של 2010

חברת קמטק , ספקית פתרונות אוטומטיים להאצת תהליכי יצור לתעשיות המוליכים למחצה ומעגלים מודפסים, הודיעה היום כי יצרנית מובילה של מכונות לתעשיית השבבים בחרה ב-Xact כפתרון לתהליך הכנת דגמים ל- STEM/TEM-Scanning Transmission Electron Microscope.

היקף החוזה מוערך בכ-1.5 מיליון דולר. ה- Xact יותקן אצל הלקוח במהלך הרבעון השני של 2010.

בשנים האחרונות חלה עלייה במורכבות החומרים ובמזעור הרכיבים, המחייבת כיום בדיקות ברזולוציה המתאפשרת רק באמצעות מיקרוסקופיה אלקטרונית חודרת - STEM ו-TEM. תהליך הכנת הדגמים לניתוח כשלים וחקר הביצועים בשלבי הייצור השונים של הרכיבים מהווה "צוואר בקבוק" מכיוון שאיכות ההכנה הקיימת אינה יכולה לממש את הרזולוציה ורמת הקונטרסט הנדרשות כיום בשוק. ה- Xact של קמטק מתגבר על מגבלות אלה באמצעות טכנולוגיית דיקוק על ידי שימוש בקרן יונים ( AIM) המאפשרת הכנת דגמים מהירה ופגיעה מינימאלית במבנה החומר. ה-Xact, פותח על ידי חברת SELA אשר נרכשה על ידי קמטק בנובמבר 2009.

רועי פורת, מנכ"ל קמטק ישראל אמר: "אנו שמחים מאד להודיע כי מספר חודשים ספורים לאחר השלמת רכישת SELA התקבלה הזמנה ל- Xact, הישג זה מחזק את ביטחוננו בעסקת SELA ואמוננו בפוטנציאל העסקי שלה. בהתבסס על היתרון הטכנולוגי, אנו מאמינים שעסקה זו הינה צעד משמעותי לקראת חדירה מוצלחת לשוק המוערך על ידינו כיום בכ-150 מיליון דולר לשנה, עם פוטנציאל גידול משמעותי בשנים הבאות".