דוברת נגה תקשורת יעל תאנה-שפריר עוזבת את תפקידה

זאת לאחר 5 שנים ■ היתה אחראית במסגרת תפקידה על מערך הדוברות, יחסי הציבור והאירועים של נגה תקשורת, הכוללים את ערוץ הילדים, ערוץ לוגי וערוץ 8

יעל תאנה-שפריר, דוברת נגה תקשורת, עוזבת את תפקידה לאחר 5 שנים. תאנה-שפריר הודיעה ליו"ר נגה תקשורת, מודי פרידמן, על רצונה לפרוש בתקופה הקרובה.

במסגרת תפקידה תאנה-שפריר היתה אחראית על מערך הדוברות, יחסי הציבור והאירועים של נגה תקשורת, הכוללים את ערוץ הילדים, ערוץ לוגי וערוץ 8.

הקשר של תאנה-שפריר עם נגה תקשורת החל כבר לפני קרוב לעשור, כאשר טיפלה בתקציב החברה במסגרת היותה תקציבאית יחסי ציבור חיצונית. לאחר תקופה הפכה לדוברת פנימית של החברה.

בעבר שימשה תאנה-שפריר כמנהלת מחלקה בחברת "רהב תקשורת" של רני רהב, ושם טיפלה בין היתר בתקציבים של חברות כמו אל-על, מלונות דן, ערוץ 9 ו-MTV. כמו כן, טיפלה ביחסי הציבור של חדשות 10 וערוץ 10 בתחילת דרכן. בנוסף, שימשה כדוברת ארגון המורים.

מודי פרידמן, יו"ר נגה תקשורת, מסר כי "יעל היתה חלק משמעותי מהצלחת ערוצי נגה בשנים האחרונות והובילה את הנוכחות המרשימה שלהם בתקשורת. אנו מעריכים את תרומתה הנכבדת לחיזוק ושמירת מובילות הערוצים, ומאחלים לה בהצלחה רבה בדרכה החדשה".

יעל תאנה-שפריר מסרה כי "התקופה בנגה תקשורת היתה תקופה נפלאה, מלמדת ומרתקת עם חוויות מיוחדות וטלוויזיה מצוינת. הצלחנו לאורך השנים לייצר בולטות של הערוצים בשוק תחרותי, ואני בטוחה כי בזכות העשייה האיכותית בערוצים המוניטין יגדל. נגה היתה ותישאר תמיד עבורי בית חם. החלטתי לצאת לדרך חדשה ומלאת אתגרים".