Yum Brands, תאגיד המזון המהיר האמריקני, שבבעלותו סניפי פיצה האט, KFC וטאקו בל בארצות הברית, יתן חסות שמית לאולם הכדורסל החדש שבונה אוניברסיטת לואיוויל.
שווי ההסכם הוא 13.5 מיליון דולר ל-10 שנים (1.35 מיליון דולר בשנה). במסגרת ההסכם, ישונה שמו של האולם ל-KFC Yum! Center.
האולם החדש, שייפתח בסתיו הקרוב ויכיל 22 אלף מקומות, ייבנה בעלות של 238 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.