לאחר שהתחרט, מני מור בדרך להשתלטות על חברת אינטרקיור

ההשתלטות על החברה תיעשה באמצעות רכישת אג"חים שאינטרקיור לא הצליחה לפרוע והקצאת הון תמורת מניות, שתביא אותו למצב של שליטה בחברה

אחרי חודשים של מגעים, מני מור חזר לשולחן המו"מ ועומד להשלים את ההשתלטות בחברת המכשור הרפואי אינטרקיור, כך נודע ל"גלובס". ההשתלטות על החברה תיעשה באמצעות רכישת אג"חים שאינטרקיור לא הצליחה לפרוע, והקצאת הון תמורת מניות, שתביא אותו למצב של שליטה בחברה. מניית החברה עלתה היום ב-2.2%.

אינטרקיור, שמפתחת מכשיר רפואי לא פולשני להורדת לחץ דם, נמצאת במצוקה תזרימית ומחפשת הסדר חוב עם בעלי סדרה א' של האג"ח שהנפיקה. החברה נמצאת בשליטת יעקב שחר (14.2%); קבוצת מדיקה (14.8%); ד"ר בני גביש, המייסד והמדען הראשי שלה (13%); ודניאל פלוטקין, היו"ר שלה (2.47%).

מור מוכר בשוק ההון כ"סוחר שלדים" ובעל עניין בחברות ביומדיקס, די מדיקל וביו-סל.

לפני מספר שבועות פורסם כי מור הציע לרכוש את האג"ח של אינטרקיור. זה לא קרה, למרות שהאג"ח הגיע לפירעון ולמרות שבעלי האג"ח היו מעוניינים בקבלת ההצעה. מי שחסם את היוזמה היו בעלי השליטה, שגם לא אפשרו לבוחנים מטעם רוכשים פוטנציאליים לבצע בדיקת נאותות בחברה, כל עוד אינם בעלי אג"ח בעצמם.

כעת נודע כי מור ישלם לבעלי האג"ח את מחיר השוק, 30 אגורות. בעלי השליטה בחברה, שהונפקה לפי 240 מיליון שקל, יתקשו לעכל את העסקה, שתביא לדילול אחזקותיהם.