5 ימים לפני הדו"חות - אוסקר גרוס מעלה המלצה למניית סרגון

האנליסטים מעודדים מצבר ההזמנות של החברה וממליצים לקנות את המניה

5 ימים לפני פרסום הדו"חות הכספיים לרבעון הראשון של 2010, בבית ההשקעות אוסקר גרוס מעלים את ההמלצה למניית סרגון ל"קנייה" מ"החזק", תוך שהם מעודדים מצבר ההזמנות החזק של החברה וכן משנת 2011, אותה הם מכנים "שנה מבטיחה".

סרגון מספקת פתרונות תקשורת אלחוטיים בקיבולת גבוהה. ביום ב' הקרוב היא תפרסם את הדו"חות הכספיים שלה לרבעון הראשון, כאשר באוסקר גרוס צופים לחברה רווח נקי של 9 סנט למניה (לעומת 3 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד) והכנסות של 57 מיליון דולר (בהשוואה ל-44 מיליון דולר ברבעון המקביל).

"קיימנו פגישות עם לקוחות ועם סמנכ"ל הכספים של סרגון", כותבים האנליסטים בסקירה ללקוחותיהם ומציינים כי הם שואבים ביטחון מצבר ההזמנות החזק ומהבהירות באשר לעתיד החברה. "יש לנו ביטחון גדול יותר בתחזיות שלנו לשנת 2011, קרי רווח של 82 סנט למניה על הכנסות של 307 מיליון דולר".

אם כן, האנליסטים ממליצים לקנות את סרגון ונוקבים במחיר יעד של 13 דולר למניה, הגבוה בכ-30% ממחירה בשוק. בשבועות האחרונים נחתכה המניה בכ-33%, ובאוסקר גרוס מייחסים את החולשה בהנמכת הציפיות אשר לפיתוח תשתית הדור הרביעי בסלולר בקרב ענקיות התקשורת וריזון ו-AT&T .

ואולם, האנליסטים מציינים כי הגידול בצבר ההזמנות של החברה (שהגיע לשיא ברבעון הרביעי של 2009) יימשך, והם גם מעודדים מהגיוון של הצבר. להערכתם, סרגון תוכל לצמוח בקצב של 30-35% גם ב-2011.