Xtreamer - סטרימר מוצלח במחיר סביר

הסטרימר הוא נגן מדיה עם יכולת ניגון קבצים מרחוק, שמאפשר לראות בסלון בטלוויזיה את כל תוכן המדיה שנמצא על המחשב - עם שליטה מרחוק ■ באקסטרימר הצרכן הפשוט מקבל תמורה מוצלחת

הסטרימרים (מזרימי המדיה) פולשים אל חיינו. למי שלא מכיר, הסטרימר הוא למעשה נגן מדיה בתוספת של יכולת ניגון קבצים מרחוק, דרך רשת חוטית או אלחוטית, שמאפשר למשתמש לראות בסלון בטלוויזיה את כל תוכן המדיה שנמצא על המחשב בחדר העבודה וגם לבצע את השליטה מרחוק, באמצעות שלט פשוט.

האקסטרימר (Xtreamer) הוא סטרימר המיובא על-ידי רשת באג, שגולת הכותרת שלו היא מחירו - 750 שקל, לעומת סטרימרים אחרים שמחירם יכול להגיע בקלות ל-2,000 שקל. הצרכן הפשוט, שלא מחפש מכשיר מתוחכם מדי, מקבל פה תמורה מוצלחת.

אקסטרימר
 אקסטרימר

עיצוב וחיבורים: מראה שחור מבריק שמשום מה מעוצב לגובה - מה שמקשה על הכנסתו בין מדפים של מזנון סלוני. המוצר כולל מספר חיבורים, כמו HDMI, RCA, כניסת USB לכוננים חיצוניים וחיבור רשת קווי. מלבד זה, בבאג מצרפים לערכה גם אנטנת רשת חיצונית, שתאפשר לכם להתחבר לרשת האלחוטית שלכם בבית, מבלי שתצטרכו להעביר כבלים מהסלון לחדר העבודה. עלות אנטנה כזו אמורה להיות 150 שקל.

ממשק: מעט חובבני עם הרבה תתי תפריטים, אבל לא קשה להשתלט עליו לאחר זמן קצר, כאשר נקודת החוזק כאן הוא שהמכשיר מגויר לעברית בצורה מלאה. המכשיר קורא כתוביות בשפה העברית (SRT) מקבצי וידיאו שהגיעו מהאינטרנט.

אחת היכולות המוצלחות: שליטה בקצב הכתוביות, למקרה שהן לא מסוכרנות בצורה טובה בקובץ הווידיאו בו אתם צופים.

מדיה: יכולות נוספות הן לצפות בקליפים מאתר יו טיוב, באמצעות חיפוש פשוט דרך השלט, וגם להאזין למספר רב של תחנות רדיו אינטרנטיות. מדובר בפיצ'ר יחסית ממכר, שמצליח לספק בצורה טובה את התיאבון למוזיקה. כמו כן, המכשיר יודע לנגן קבצי MKV להצגה של תוכן HD. חבל רק שבבאג לא מצרפים בערכה כבל HDMI לחיבור לטלוויזיה.

בעיות: המאוורר רועש ומפריע כאשר צופים בתוכן מהמכשיר, והסאונד בטלוויזיה לא מספיק חזק.

בשורה התחתונה: מוצר מוצלח ביחס למחיר שבו הוא נמכר.

מחיר: 750 שקל בבאג.

ציון: 8.5.