ישראכרט - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כמיליון שקל

החברה מובילה את טבלת המותגים המושקעים השבועית לאחר שהשיקה אתר הכולל את כל הטבות ה"כוכבים"‏

‎‎קטגוריית כרטיסי האשראי היא אחת החמות בשוק, והיקפי הפרסום שלה ממשיכים לגדול. יש חברות שבוחרות לפרסם באמצעות טאלנטים שהופכים להיות מזוהים עם המותג (יובל סגל וקרן מור ללאומי קארד, שי אביבי לכ.א.ל), ויש חברות שעושות את זה אחרת.

בישראכרט החליטו להצעיר את המותג. החברה קיבלה החלטה להציג מעתה את ההטבות החדשות באתר אינטרנט ייעודי ולפתח דיאלוג מקוון עם הלקוח על מנת להבין מה מעניין אותו. ישראכרט שומרת על עיקרון ה"כוכבים", רק שמעתה הם יוצגו גם באתר מושקע ולא רק בחוברת.

משרד הפרסום המוביל את קמפיין ישראכרט הוא שלמור-אבנון-עמיחי, והסלוגן שנבחר הוא: "מבצעים מסביב לשעון, היכנסו שלא תפספסו".

הדי המלחמה של קמפיין ‏yes‏ למכשיר ה-yesMaxTotal עדיין ניכרים בטבלת המותגים השבועית. החברה ממשיכה לבלוט עוד שבוע עם קמפיין באמצעות מקאן-אריקסון, שמופיע לא פחות מ-3 פעמים בטבלת המותגים המושקעים השבועית.

בנק דיסקונט, שבלט מאוד בפרסום בתחילת השנה, ממוקם השבוע במקום השלישי בטבלה עם קמפיין חדש למסלול הוותיק "משכנתא מסובסדת". הפרזנטורים הם כרגיל ישראל קטורזה ומודי בר-און, ומשרד הפרסום הוא יהושע ‏‏TBWA‏.

‏בנק לאומי ממשיך לכוון לאינטרנט ולסלולר ומעניק הטבה לפותחי חשבון בסכום של עד 1,500 שקל. לאומי גם מציע הלוואה של 62 אלף שקל בהתאם למספר שנותיה של המדינה.

‏תנובה, שהקפיצה השנה את ההוצאה לפרסום של ענף מוצרי החלב בעקבות השפה התקשורתית החדשה של מוצריה, מתחברת השבוע גם היא לענייני המשכנתא. החברה מבטיחה להגריל בכל יום החזר שנתי של משכנתא, ללקוחות אשר ישלחו אליה מכסים של מוצרים, בקמפיין תחת הסלוגן "מבצע על חשבון הבית".

‏שתי תובנות: ראשית, ההוצאה לפרסום השבוע היתה נמוכה יותר מהממוצע בשל היעדר פרסומות באמצעי המדיה השונים ביום הזיכרון. שנית, ישנה נטייה הולכת וגוברת של מותגים שונים להפנות בפרסומות לאתר האינטרנט שלהם ומשם להמשיך את המהלך השיווקי. קמפיין מחזיק שבועיים-שלושה, אבל קשר שיוצרים עם לקוח שמגיע לאתר האינטרנט יכול להחזיק הרבה יותר.

‏‎‎המותגים המושקעים

‏1. ‎‎ישראכרט - 1,037,232 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

‏2. ‏yes‏ - 886,289 שקל -באמצעות מקאן-אריקסון

3. בנק דיסקונט למשכנתאות - 879,162 שקל - באמצעות יהושע ‏TBWA‏

4. בנק לאומי 868,681 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

‏5. תנובה - 863,634 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

* הנתונים מתייחסים לתאריכים: 16/4/10-22/4/10.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.