עוד הנפקה: די פארם בוחנת חלופות לגיוס הון ב-23 מיליון שקל

הגיוס ישמש להרחבת פעילותה הקלינית במוצר שלה לטיפול במיגרנה, באפילפסיה ובמאניה-דפרסיה ■ באוגוסט האחרון החברה גייסה 85 מיליון שקל בת"א ■ המניה מאבדת 2.4% בבורסה

חברת די פארם , החברה הבת (46.6%) של כלל ביוטכנולוגיה , הודיעה היום (א') לבורסה כי היא בוחנת מספר חלופות לגיוס הון בהיקף 23 מיליון שקל, להרחבת פעילותה הקלינית במוצר שלה לטיפול במיגרנה, באפילפסיה ובמאניה-דפרסיה.

מניית החברה, שמפתחת את המוצר DP-VPA, מגיבה להודעה בירידה של 2.4% בבורסה, כשייתכן כי הסיבה היא בגלל שהמשקיעים במניה חוששים מדילול אחזקתם כתוצאה מההנפקה.

במקביל, החברה ממשיכה בניסוי שלב שלישי במוצר המוביל של החברה לטיפול בשבץ מוחי, DP-b99. די פארם קיבלה לפני כשבועיים מה-FDA אישור SPA שמשמעותו אישור לפרוטוקול הניסוי הקליני המתקדם. הניסוי בודק את המוצר שלה לטיפול בחולים שלקו בשבץ מוחי איסכמי, כלומר כזה שנובע מסתימת כלי דם.

די פארם, אותה מנהל ד"ר אלכס קוזאק, הונפקה בבורסה בת"א באוגוסט האחרון ושוויה הנוכחי עומד על 524 מיליון שקל. באוגוסט היא גייסה בבורסה 85 מיליון שקל, קוזאק ציין בחודש שעבר כי החברה שוקלת אפשרויות שונות להמשך מימון פעילותה, והגיוס היום נכלל בכך.