"ארץ נהדרת" לכבוד יום העצמאות - בראש טבלת הרייטינג

תוכנית הסאטירה הפופולרית של קשת רשמה רייטינג של 26.3% ■ טקס יום הזיכרון ברשת הניב 23.4% ■ חידון התנ"ך העולמי בערוץ 1 רשם נתון שיא של 14%

מהדורת יום העצמאות של "ארץ נהדרת", ששודרה ביום שישי, מתמקמת בראש טבלת הרייטינג של השבוע האחרון עם רייטינג של 26.3%. "מה אתם הייתם עושים?" של חיים הכט בקשת ממשיכה לזכות לאהדת הקהל ומתמקמת במקום השני עם רייטינג של 26%.

קשת ממשיכה לכבוש את הרביעייה הפותחת בטבלה, במיוחד לאור העובדה ששותפתה לערוץ 2, רשת, נאלצה להתמודד עם משדרי המועדים, גם ביום הזיכרון והעצמאות, כמו ביום השואה.

ובכל זאת, טקס יום הזיכרון ששודר במסגרת שידורי רשת הביא נתון של אחדות לאומית - 23.4%. גם משדר מוצאי יום העצמאות, "כשיצפאן פגש את פרס", הביא רייטינג לא רע של 19.4%. ובכל זאת, פחות מ"סופר נני" שגרפה 24% ומ"חטופים" שממשיכה להיות אחת הדרמות המוצלחות בשנים האחרונות עם רייטינג של 24.5%.

חידון התנ"ך העולמי ששודר בערוץ 1 רשם נתון שיא של 14%, וחלוקת פרסי ישראל הביאה רייטינג של 8.1%. החיילים המצטיינים קיבלו בערוץ 1 רייטינג של 5.9%.

לא פחות מ-4 משדרי חדשות ניצבו בעשירייה הבכירה של הטבלה - המובילה שבהם היא מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 עם רייטינג ממוצע של 20%.

22
 22