קשת תקים תחנת רדיו אינטרנטית סביב תכני "כוכב נולד"

זאת בשיתוף עם יפאורה-תבורי, שתשקיע בחסות ובפעילות בתוכנית כ-1.5 מיליון שקל ■ "כוכב נולד" תתפרס השנה על משך זמן ארוך יחסית, דבר שיאפשר לקשת להרבות את שיתופי-הפעולה המסחריים סביב התוכנית

זכיינית ערוץ 2 קשת תקים תחנת רדיו אינטרנטית סביב תכני התוכנית "כוכב נולד". ל"גלובס" נודע המהלך יעלה בשיתוף חברת יפאורה-תבורי, שתהיה אחת מנותנות החסות המרכזיות של העונה הנוכחית של התוכנית ותשקיע על-פי ההערכות סכום של יותר מ-1.5 מיליון שקל בפעילות בתוכנית.

ל"גלובס" נודע כי בימים אלה נסגרות יתר החסויות לתוכנית, כאשר פעילותה של יפאורה-תבורי סביב המותג "ספרינג טי" (Spring T) תכלול - לבד מהקמת תחנת הרדיו - גם הענקת חסות משמעותית סביב שורת הטעמים השונים של המשקה.

"אנחנו מאמינים שקהל היעד של התוכנית צורך את התה הקר, ולכן זו פעילות אולטימטיבית מבחינתנו", אמרה טל מלכה, מנהלת השיווק של החברה ל"גלובס".

אתמול (ב') הכריזה קשת באופן רשמי על השקת העונה השמינית של "כוכב נולד" במסיבת עיתונאים ששודרה באמצעות אתר האינטרנט mako מירושלים, שם ייערך גמר התוכנית.

על-פי הנתונים שנמסרו, עלות עונת הקיץ כולה תעמוד על 60 מיליון שקל, כאשר הפקת "כוכב נולד" - שתתפרס השנה על משך זמן ארוך יחסית - תהווה חלק מרכזי בהשקעה זו. עם זאת, הארכת העונה תאפשר לקשת להרבות את שיתופי-הפעולה המסחריים סביב התוכנית ולזכות ביותר הכנסות מהרגיל.

העונה עצמה תחל ב-5 במאי, ב-10 פרקי אודישנים שישודרו בימים רביעי וחמישי. בהפקה החליטו ללכת לקראת שומרי השבת, והתוכנית תשודר בימים חמישי ומוצאי שבת בלבד.

זוכה העונה יקבל מענק כספי של 240 אלף שקל, שיסייע לו להקדיש את שנתו הראשונה לאחר הזכייה להוצאת אלבום.

במסיבת העיתונאים מנו המגיש צביקה הדר והעורך יואב צפיר את רשימת האורחים שישמשו "מנטורים" למתמודדים העונה, ובהם יהודה פוליקר, דני סנדרסון, רמי קליינשטיין ושרית חדד.