הקמפיין האגרסיבי של רשת רבוע כחול לחג הפסח עבד. מנתוני נילסן שהגיעו לידי "גלובס" עולה כי רבוע כחול רשמה בחודש מארס עלייה של 7% בנתח השוק שלה, בעיקר על חשבון המינימרקטים הפרטיים.
נתח השוק של רבוע כחול עמד במארס על 22.5%, לעומת נתח שוק של 21% בלבד בפברואר 2010. ב-3 החודשים הראשונים של השנה עמד נתח השוק המצטבר של רבוע כחול על 21.8%.
לעומת זאת, נתח השוק של המינימרקטים הפרטיים ירד מ-10.2% בחודש פברואר ל-9.1% בחודש במארס. ב-3 החודשים הראשונים של השנה עמד נתח השוק המצטבר של המינימרקטים הפרטיים על 9.5%.
רשת שופרסל שומרת על מעמדה ואף רושמת במארס גידול בנתח השוק שלה, מ-37.6% ל-38%.
חשוב לציין כי שופרסל ורבוע כחול נהנות בתקופת החגים מתלושי הקנייה לחג, תלושים שאינם מכובדים ברשתות שיווק אחרות. במידה רבה מתנהלת תחרות חריפה בין שתי הרשתות על תווי הקנייה - והפעם, כך נראה, יצאה רבוע כחול מהתחרות הזו כשידה על העליונה.
למרות תלושי הקנייה, הרשתות חצי חינם ורמי לוי שיווק השקמה מצליחות לחזק את מעמדן במארס. נתח השוק של חצי חינם עלה מ-5.1% בפברואר ל-5.3% במארס, ואילו נתח השוק של רמי לוי שיווק השקמה עלה מ-3.8% בפברואר ל-4% במארס. גם קו-אופ ישראל שומרת על מעמדה עם נתח שוק של 2.7%.
הרשתות העצמאיות האחרות נחלשות מעט, ונתח השוק שלהן יורד מ-16.1% בפברואר ל-15.6% במארס.
11
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.