חברת החשמל שילמה פיצוי של 3.8 מיליון שקל על נזקים למכשירי חשמל

עוד עולה מדו"ח נציב תלונות הציבור כי 32.8% מהתלונות שהוגשו לחברת החשמל ב-2009 נמצאו מוצדקות ■ בסך-הכל הוגשו לחברת החשמל במהלך 2009 כ-16,400 תלונות - ירידה של כ-17% לעומת 2008

חברת החשמל שילמה ללקוחותיה ב-2009 פיצויים בהיקף כולל של כ-3.8 מיליון שקל בגין נזקים שנגרמו באחריותה למכשירי חשמל - כך עולה מהדו"ח השנתי של נציב תלונות הציבור של חברת החשמל שפורסם היום (ג').

עוד עולה מהדו"ח כי 32.8% מהתלונות שהוגשו לחברת החשמל ב-2009 נמצאו מוצדקות. בסך-הכל הוגשו במהלך 2009 16,400 תלונות - ירידה של כ-17% לעומת קרוב ל-20,000 תלונות שהוגשו ב-2008.

הנושאים העיקריים בתלונות בשנת 2009 היו: דרישות לפיצוי כספי בגין נזקים, חיובים בחשבון החשמל, ביצוע עבודות חיבורים לבתים, זמינות וטיב השירות, אמינות אספקת החשמל, איכות הסביבה.

מנכ"ל חברת החשמל, עמוס לסקר, אמר כי הירידה במספר התלונות לעומת 2008 מצביעה על המגמה של החברה לשפר, לתקן ולהפיק לקחים מהתלונות שמגיעות לחברה.

לדברי לסקר, "חברת החשמל משרתת כ-2.45 מיליון לקוחות ומספקת להם חשמל 24 שעות ביממה, כל השנה. החברה מגישה כ-14 מיליון חשבונות חשמל בשנה. אנו שואפים כל הזמן להוסיף ולשפר את השירות, אך ראוי לומר כי בהיקף ובאינטנסיביות של פעילויות החברה, השירות שלה הוא ברמה גבוהה מאד".

הדו"ח השנתי של נציב תלונות הציבור מפורסם באתר האינטרנט של חברת החשמל בכתובת: www.israel-electric.co.il.