הביקוש לעובדים בתחום הפיננסים עלה ב-52% ברבעון הראשון

כך עולה מנתוני חברת עתיד להשמת עובדים ■ העלייה הגבוהה לעומת הרבעון המקביל ב-חלה בביקוש לעובדים בתחום הבנקאות אשר עלה ב-62% והביטוח שעלה ב-57% ■ "נראה כי הגענו לסוף המשבר הכלכלי הנוכחי"

שנת 2010 נפתחה במגמה אופטימית בעולם הפיננסי כאשר חלה עליה משמעותית, בשיעור של 52%, בגיוסי עובדים בתחום הפיננסים ברבעון הראשון השנה לעומת הרבעון הראשון של 2009 שהיתה שנת מיתון, כך עולה מנתוני חברת עתיד להשמת עובדים.

הנתונים עוד מראים כי העלייה הגבוהה ביותר ברבעון הראשון של 2010 לעומת הרבעון המקביל אשתקד, חלה בביקוש לעובדים בתחום הבנקאות אשר עלה ב-62%, והביטוח שעלה ב-57%. בתקופה זו, גם הביקושים לעובדים בתפקידי אדמיניסטרציה וחשבונאות וכספים עלו בשיעורים ניכרים - 33% ו-44% בהתאמה.

"השנה אנו רואים מגמת עליה מובהקת ומשמעותית בביקושים לעובדים בכל התחומים", אמר משה ויצמן, מנכ"ל עתיד השמה בתגובה לנתונים האחרונים. הוא ציין כי המגמה מצביעה על התאוששות כלכלית של המשק "נראה כי הגענו לסוף המשבר הכלכלי הנוכחי, ואני מקווה כי המגמה תימשך".

מנתוני עתיד עולה עוד כי גם בתחומי יבוא/יצוא וסחר בינלאומי, חלה עליה של 11% בביקוש לעובדים ברבעון הראשון של 2010 לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ועליה של 27% ברבעון הראשון של 2010 לעומת הרבעון הקודם.