תמונות: כך סידרו להם מצילי ישראל דירות רווקים על חשבונכם

פרויקט של גלובס נדל"ן: חצי שנה הם בבית עם המשפחה, ובחצי השני מתרווחים בבית הנופש הפרטי - וזה כשהם לא עסוקים בסירוב לעבוד כי המשכורת לא מספיקה להם

בזמן שאנחנו קוראים בעיתון ששר הביטחון עובר ממגדל א' למגדל ב', בזמן שחדרי החקירות הופכים לקניון הכי מרתק והכי עמוס בישראל, צצו בשנים האחרונות מסביבנו דירות חדר עם מרפסת, שלושה כיווני אוויר, פלוס חצר, פלוס חסקה, פלוס בלונדינית תורנית צמודה.

לכבוד פתיחת עונת הרחצה 2010 הבאה עלינו לטובה מצאנו לנכון למפות את דירות הרווקים הכי טובות והכי מדליקות שיש. אם בסיני מציל יכול לשבת על כסא גבוה, אצלנו הפכו את הכיסא לחדר רחב ידיים. חדר שיש בו כמובן מיטה וגז. חדר שיש בו טלוויזיה, מקרר ושירותים צמודים.

לאורך חופי ישראל המוכרזים יש סוכת מציל כל 300-200 מטר. אמרנו סוכה? אז כבר לא. מפלצת מעץ איכותי עם מדרגות, חלונות, גג אדום או ירוק, פרגולה תואמת ובריזה איכותית.

בזמן שבני ישראל יורדים מערבה אל הים, מחפשים חניה, משלמים אגרת כניסה לחוף בדרך כלל מזוהם או עמוס במדוזות צורבות, יושב לו המציל פשוק רגלים ומתרווח בבית הנופש הפרטי שלו.

חצי שנה אדון מציל בבית עם המשפחה, ובחצי השני הוא בדירה שסידרה לו העירייה המקומית. אה, ושכחנו שבחצי שהוא עובד הוא לעיתים עושה שרירים ומסרב לעבוד מכיוון שהמשכורת לא מספיקה לו.

ורק אל תתחילו עם תירוצים כמו שירותי חוף והצלה, כאילו הם תירוץ לאותם בתי קיץ שסותמים לנו את הים. את תחנות ההצלה האמיתיות תמצאו בדרך כלל במרחק של 100 מטר מהים.

אז בעונה הקרובה שימו לב לחלקת החוף שלכם. תראו איך אנשים חיים על חשבוננו, כי כל פיסת חול היא כמו אוויר לנשימה.

חופים / צלם: שלומי יוסף
 חופים / צלם: שלומי יוסף