דו"חות מרק: מכירות הרביף המתחרה בקופקסון זינקו ב-17%

סה"כ הכנסות מרק KGaA צמחו ב-13% ל-2.09 מיליארד אירו, שאותה הובילה הצמיחה במכירות הפרמצבטיקה ■ הרביף הובילה את מכירות קבוצת מרק הגרמנית

ענקית התרופות והכימיה הגרמנית מרק KGaA דיווחה היום כי הכנסותיה לרבעון הראשון של השנה עלו ב-13% לכ-2.09 מיליארד אירו בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

מכירותיה של תרופת הרביף לטיפול בטרשת נפוצה, המתחרה בקופקסון של ענקית הגנריקה הישראלית טבע, זינקו ברבעון החולף ב-17% ל-429 מיליון אירו. נציין כי הרביף פותחה על-ידי אינטר-לאב הישראלית (לשעבר אינטרפארם), אשר מהווה את מרכז הפיתוח של מרק-סרונו בישראל.

מכירות הפרמצבטיקה, המהוות 72% מכלל ההכנסות, צמחו ב-6.5% ברבעון הראשון לשנת 2010 לכ-1.51 מיליארד אירו.

ההשקעה במו"פ עלתה ב-11% ל-347 מיליון אירו. בחברה מסבירים כי העלייה נובעת מהתמקדות במוצרים ופתרונות חדשים אשר באופן טבעי מצריכים השקעה גדולה יותר במחקר ופיתוח.