19.8% רייטינג לחצי גמר ליגת האלופות בערוץ 10

המשחק בין ברצלונה לאינטר בחצי גמר הצ'מפיונס ליג הפך למשחק הכדורגל הנצפה ביותר העונה בערוצי הברודקאסט ■ ערוץ 10 שילם לאופ"א כ-1.4 מיליון שקל עבור שידור שני המשחקים מחצי הגמר ומשחק הגמר

משחק חצי גמר הצ'מפיונס ליג אתמול (ד') בין ברצלונה לאינטר, שהעלה את הקבוצה האיטלקית לגמר שייערך ב-22 במאי במדריד, הביא לערוץ 10 רייטינג ממוצע מרשים של 19.8% בקרב משקי-בית יהודיים - נתון המשקף צפייה ב-306 אלף בתי-אב.

מדובר בנתון הצפייה הגבוה ביותר העונה למשחק כדורגל שמשודר בערוץ ברודקאסט. במקום השני - משחקה של מכבי חיפה מול באיירן מינכן בליגת האלופות מתחילת העונה, ששודר אף הוא בערוץ 10 והביא 18.3% רייטינג.

עם זאת, המשחק לא הצליח להתברג בראש התוכניות הנצפות של אתמול. במקום הראשון בטבלת הצפייה היומית התברגה התוכנית "סופר נני" של זכיינית ערוץ 2 קשת עם רייטינג של 23.5%.

כזכור, בשבוע שעבר שידר ערוץ 10 את משחק חצי הגמר השני בין באיירן מינכן לליון, ונתוני הרייטינג איכזבו כשהסתכמו ב-11.2% בלבד (173 אלף בתי-אב).

על-פי הערכות, ערוץ 10 שילם לאופ"א כ-1.4 מיליון שקל עבור שידור שני המשחקים מחצי הגמר ומשחק הגמר, שישודר אף הוא בערוץ. כל אחד ממשחקי חצי הגמר מתומחר בכ-400 אלף שקל.

השנה, לראשונה, ייערך משחק הגמר בין אינטר לבאיירן מינכן במוצאי שבת, ובערוץ 10 יקיימו סביבו יום שידורים מיוחד.

בשנתיים האחרונות שודרו שלבי ההכרעה של הצ'מפיונס ליג אצל זכיינית ערוץ 2 רשת, כאשר משחק הגמר ברצלונה-מנצ'סטר יונייטד גרף רייטינג של 31.5%, ואילו הגמר בין יונייטד לצ'לסי ב-2008 הביא רייטינג של 31.2%.