מועצת הרשות השנייה לרשת: מנו סמנכ"ל תוכן תוך 3 חודשים

‎המועצה אישרה היום רשמית את מינויו של אבי צבי למנכ"ל רשת, לאחר שבשנה האחרונה שימש כמנכ"ל בפועל

מועצת הרשות השנייה דורשת מזכיינית ערוץ 2 רשת למנות בתוך 3 חודשים סמנכ"ל תוכן לזכיינית. מאז עזבה שירה מרגלית את תפקידה לפני כחודשיים לא אויש התפקיד.

על-פי הצעת רשת במכרז, היא חייבת להציב אדם בתפקיד, והיא אף התחייבה על כישוריו. על כן מבקשת הרשות השנייה "מועמד בעל ניסיון ומומחיות בתחום התוכניות", זאת על מנת להשלים את החוסר בתוך הצוות הניהולי המוביל ברשת.

בתוך כך, מינויו של אבי צבי כמנכ"ל רשת אושר היום (ה') על-ידי מועצת הרשות השנייה באופן רשמי. בשנה האחרונה שימש צבי כמנכ"ל בפועל משום שהוא לא מחזיק בתואר אקדמי, כפי שהגדירה רשת עצמה בתנאי המכרז. לאחר שנה של ניסיון בתפקיד, ניתן היה לאשרו באופן רשמי.

השנה הקרובה אמורה להיות שנת קריטית בחייה של רשת, הטומנת בחובה הזדמנות. בין היתר עזיבתו של אביב גלעדי, בעל מניות שלא הזרים כסף לזכיינית והיה נתון עמה במשבר אמון, אמורה לחלץ אותה מהמצב שאליו נקלעה. זאת לו ימלאו בעלי המניות את בקשתו של צבי ויזרימו כ-50 מיליון שקל לזכיינית, על מנת לכסות את חובות העבר.

גם העובדה שהזכיינית משדרת רק 3 ימים בשבוע, ההתפתחות שלה בתחום הניו-מדיה והכניסה לשוק הרב-ערוצי בדמות הערוץ הים-תיכוני, עשויות להיות הזדמנויות שעל צבי להשכיל לא לפספס.

מהמועצה נמסר כי הוחלט "לאשר היום את מינויו של אבי צבי כמנכ"ל קבוע לרשת בהמשך להמלצת מנכ"ל הרשות ובקשת רשת. כידוע, אבי צבי כהן כמנכל בפועל בשנה האחרונה, ולכן נדרש אישור למינוי קבוע".