כדורגל? טניס? ספורט מוטורי!

"הסאנדיי טיימס" פרסם את רשימת ספורטאי ההווה והעבר העשירים ביותר בבריטניה; ב-7 מתוך 10 המקומות הראשונים - אנשי ספורט מוטורי ■ אבל בשני המקומות הראשונים? כדורגלנים

מי הם הספורטאים העשירים ביותר בספורט הבריטי? אחרי שבסוף שבוע פורסמה רשימת מאמני הכדורגל העשירים ביותר, כשפאביו קאפלו תפס את ראש הרשימה, היום (א') מפרסם "הסאנדיי טיימס" את רשימת הספורטאים, מהווה וההעבר, שמחזיקים בהון הגדול ביותר.

דייב ווילאן, לשעבר כדורגלן בלקבורן רוברס וקרו אלכסנדרה וכיום הבעלים של קבוצת הפרמיירליג וויגאן, במקום הראשון ברשימה עם הון של 190 מיליון ליש"ט. דייויד בקהאם, קשר לוס אנג'לס גלאקסי, שני עם 125 מיליון ליש"ט. מקומות 3-10 ברשימה מורכבים מאנשי ספורט מוטורי, מלבד המתאגרף לנוקס לואיס שבמקום הרביעי עם 95 מיליון ליש"ט. במקום השלישי נהג הפורמולה 1 לשעבר ג'וני דמפרייס עם 110 מיליון ליש"ט, ובמקום החמישי נהג פורמולה 1 נוסף לשעבר - אדי אירווין (80 מיליון). מבחינת ספורטאים פעילים, אפשר למצוא בעשירייה הראשונה את ג'נסון באטון, אלוף העולם בפורמולה 1, המדורג במקום ה-10 עם שווי המוערך ב-43 מיליון ליש"ט.

רשימת "הסאנדיי טיימס" כוללת גם ספורטאים שטרם עברו את גיל 30. מלבד באטון, הממוקם ראשון, ניתן למצוא בה במקום השני את מייקל אואן, חלוץ מנצ'סטר יונייטד, השווה 40 מיליון ליש"ט; חברו לקבוצה, וויין רוני, רביעי עם 33 מיליון ליש"ט, כאשר מקדים אותו במקום השלישי נהג הפורמולה לואיס המילטון (35 מיליון ליש"ט). ג'ון טרי, בלם צ'לסי, במקום החמישי עם 20 מיליון ליש"ט.

גם הטניס שלח נציג לרשימה - אנדי מארי, שהונו מוערך ב-15 מיליון ליש"ט. מארי, 22, הוא הספורטאי הצעיר ביותר ברשימת העשירים. ואפילו לכדורסל יש נציגות: לואל דונג, המשחק בשיקגו בולס מה-NBA, שווה 13 מיליון ליש"ט.