גמול נדל"ן עברה ברבעון הראשון לרווח נקי של 16.8 מיליון שקל

זאת כתוצאה מקבלת התשלום הראשון במסגרת מכירת זכויותיה של החברה להקמת 523 יחידות דיור בשכונת "אם המושבות" בפתח-תקווה

חברת גמול נדל"ן דיווחה היום (א') כי ברבעון הראשון של 2010 היא עברה לרווח נקי בסך של 16.8 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של 4.3 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2009. השיפור נבע מהגידול בהכנסות החברה במהלך הרבעון, כתוצאה מקבלת התשלום הראשון במסגרת מכירת זכויותיה של החברה להקמת 523 יחידות דיור בשכונת "אם המושבות" בפתח תקווה בתמורה לכ-176 מיליון שקל.

הכנסות החברה ברבעון הסתכמו בכ-76 מיליון שקל, לעומת הכנסות זניחות ברבעון המקביל אשתקד, במהלכו לא מסרה החברה דירות ללקוחותיה בפרויקטים השונים.

הרווח הגולמי ברבעון הסתכם בכ-17 מיליון שקל בהשוואה לכ-385 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד, והרווח התפעולי הגיע ל-26.7 מיליון שקל לעומת הפסד תפעולי של כ-2.6 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2009.

תזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת הסתכם ברבעון הראשון בכ-35 מיליון שקל. ממאזנה של החברה עולה, כי הונה העצמי הסתכם ביום ה-31 במארס 2010 לסך של כ-87 מיליון שקל. כמו כן, בקופתה היו מזומנים, שווי מזומנים ונכסים פיננסיים בהיקף של כ- 45 מיליון שקל.

טל מיש, מנכ"ל משותף בגמול נדל"ן, אמרה היום: "דו"חות הרבעון הראשון של 2010 משקפים את מימוש הזכויות בפרויקט 'אם המושבות' בפתח-תקווה, בעקבותיו יש בידי החברה כיום משאבים נזילים לאיתור פרויקטים חדשים באזורי הפעילות שלה. בכוונתנו להעמיק את פעילות החברה במרכז הארץ ולפעול לחיזוק מיצובה של גמול נדל"ן כשחקנית מובילה בתחום הייזום למגורים בישראל".

גמול נדל"ן, מקבוצת גמול השקעות, בשליטתו של ליאון רקנאטי, ובניהולם של ארז בנדל וטל מיש-ורד, הינה חברה יזמית בתחום הבניה למגורים בארץ. החברה עוסקת ברכישה ופיתוח של קרקעות ובבניה ומכירה של דירות חדשות.