המיזוג נכשל: משרד זיסמן, אהרוני, גייר ומשרד עדי קפלן נפרדים

זאת לאחר 3 שנים של פעילות משותפת ■ יחזרו לעבוד במתכונת שלפני המיזוג וישתפו פעולה במסגרות נפרדות

המיזוג נכשל: לאחר 3 שנים של פעילות משותפת, משרד זיסמן, אהרוני, גייר ומשרד עדי קפלן ושות' נפרדים - וחוזרים לעבוד במתכונת שלפני המיזוג. היום (ב') הודיעו המשרדים על כוונתם להפריד בין פעילותם ולהמשיך ולשתף פעולה במסגרות נפרדות.

כזכור, ב-2006 הודיעה הפירמה הבינלאומית זיסמן, אהרוני, גייר ושות' (ZAG) כי היא מתמזגת עם משרד הבוטיק המסחרי של עדי קפלן ושות' ומתאחדת למשרד חדש, שייקרא: זיסמן, אהרוני, גייר & עדי קפלן ושות'.

עבור עורכי הדין שמוליק זיסמן ועדי קפלן דובר בסוג של סגירת מעגל. זיסמן, שהתחיל את הקריירה שלו ככדורסלן ובמקביל הפך לעורך דין, התמחה אצל עו"ד עדי קפלן, אותו הכיר דרך ידיד משותף. לאחר ההתמחות הקים משרד עצמאי עם חברי ילדות שלו, ארז אהרוני ויוסי גייר. עם השנים גדל המשרד והפך לאחד הגדולים והמובילים בארץ.

בדיוק 20 שנה אחרי התמזגו משרדו של זיסמן ומשרדו של מאמנו, עדי קפלן. היום (ב') מתברר כי המיזוג לא הניב את הפירות להם ציפו הצדדים.

זיסמן וקפלן מסרו בהודעה משותפת כי מהלך פיצול המשרדים נעשה ברוח טובה וחברית ובהסכמה בין הצדדים. עוד מסרו השניים כי למהלך לא תהיה השפעה על לקוחותיהם המשותפים, אשר ימשיכו ליהנות מייצוג, ייעוץ וליווי של שני המשרדים.

"בסיומן של 3 שנות שיתוף-פעולה במסגרת אחת, הגענו להבנה משותפת כי בשל השקפות-עולם שונות, יהיה נכון יותר אם כל אחד מאיתנו יפעל ויצמח במסגרת תאגידית נפרדת ועצמאית", כתבו בהודעה, והוסיפו: "אנו מתכוונים להמשיך ולשתף פעולה כדי להעניק ללקוחותינו המשותפים שירות משפטי מתקדם ואיכותי. בהיבט האישי - היינו חברים טובים לפני הפעילות המקצועית המשותפת, וחברות זו רק התחזקה בעקבותיה. אין ספק כי החברות בינינו תוסיף גם לשיתוף-הפעולה העתידי המתוכנן במסגרות העצמאיות".

פירמת עורכי הדין הבינלאומית זיסמן אהרוני גייר ושות' (ZAG) מתמחה במשפט המסחרי על כל גווניו. הפירמה מתמקדת באסטרטגיה בינלאומית ייחודית, ובבעלותה משרדים בניו-יורק, בוסטון, וושינגטון, בייג'ין, שנחאי ושנזן. בנוסף מפעילה הפירמה דסק הודו וכן דסק אירופה. ZAG כוללת מחלקות מסחריות מגוונות, לרבות: תאגידים, היי טק, שוק ההון, ליטיגציה מסחרית, דיני עבודה, נדל"ן, תקשורת ומדיה, בנקאות, מיסוי וספורט.

משרד עורכי הדין עדי קפלן ושות' נוסד בשנת 1970 על-ידי עורך הדין עדי קפלן, מעורכי הדין הוותיקים בתחום המשפט המסחרי בישראל. המשרד פועל במגוון רחב של תחומים משפטיים מסחריים, לרבות תאגידים, מיזוגים ורכישות, שוק ההון וניירות ערך, ליטיגציה, דיני עבודה, הגבלים עסקיים, נדל"ן, היי-טק ועוד.