חודש לפעילות מגזין האינטרנט לנשים Saloona: כ-8,000 חברים בפייסבוק

המגזין נועד לתת מענה איכותי לכ-2 מיליון נשים הגולשות בקביעות ברשת, להציע להן תוכן רלוונטי, ליצור עבורן מקום קהילתי, לאפשר להן להביע את דעתן ולמלא את החלל שנוצר ברשת הישראלית בכל הנוגע לנשים

מגזין אינטרנט חדש לנשים בשם "Saloona" מושק בימים אלה בישראל, במטרה לתת מענה איכותי לכ-2 מיליון נשים הגולשות בקביעות ברשת, להציע להן תוכן רלוונטי, ליצור עבורן מקום קהילתי, לאפשר להן להביע את דעתן ולמלא את החלל שנוצר ברשת הישראלית בכל הנוגע לנשים.

את הפרויקט יזם אור קניספל, עורך התוכן של "ביט אינטראקטיב", ומנכ"לית המגזין היא הפרסומאית אימי עירון, שעד לאחרונה כיהנה כסמנכ"ל קריאייטיב פלנינג ותוכן באינטרנט בגיתם.

בין הכותבות ניתן למצוא את דנה ויס, אבישג רבינר, אפרת רייטן, הילה אלפרט, ענת הראל ובילי מוסקונה לרמן.

לדברי מקימי המיזם, Saloona היא גם פלטפורמת פרסום אפקטיבית למגזר הנשי, כאשר בנק הפועלים ויופלה הם נותני החסות הראשיים למגזין המקוון.

לדברי עירון, "ישנו צמא גדול בארץ לתוכן אינטרנטי נשי אינטליגנטי, רחב ולא סטריאוטיפי, ויעידו על כך ההישגים של Saloona בשטח כבר בחודש הראשון לפעילות המגזין - עשרות אלפי משתמשים שונים, יותר מ-350 בלוגים שנפתחו באתר וקרוב ל-8,000 חברים בקבוצת הפייסבוק".