בקרדן קפיטל לא מתרגשים מהנפילה: מחיר יעד 3 דולר לטאואר

"טאואר צפויה להציג הכנסות בטווח העליון של התחזית, כלומר כ-112-113 מיליון דולר ברבעון הראשון וכ-122 מיליון דולר ברבעון השני, תוך שיפור במרווחי הפעילות"

לקראת דוחות טאואר , שתפרסם את תוצאותיה לרבעון הראשון ביום רביעי הקרוב, 12 במאי, מעדכנים היום (ה') כלכלני קרדן קפיטל מרקטס את סקירתם על החברה.

בקרדן לא מתרגשים במיוחד מהנפילה של מניית טאואר משיא מקומי של 1.80 דולר בתחילת מארס לכ-1.32 דולר כיום וחוזרים על מחיר יעד של 3 דולר למניה ל-12 החודשים הקרובים, על רקע חזרה צפויה לרווחיות על בסיס Gaap ברבעון השלישי של השנה.

טאואר צפויה להציג הכנסות בטווח העליון של התחזית, כלומר כ-112-113 מיליון דולר ברבעון הראשון וכ-122 מיליון דולר ברבעון השני תוך שיפור במרווחי הפעילות. הרווח למניה על בסיס Non-Gaap צפוי לעמוד ברבעון הראשון של 13 סנט וברבעון השני על 14 סנט כשהרווח הנקי על בסיס gaap צפוי לעמוד על 2 סנט למניה ברבעון השני, מעריכים בקרדן.

"אנו צופים כי בשיחת הועידה שתקיים הנהלת החברה לאחר פרסום התוצאות כי תעדכן ותכמת לגבי החוזים עליהם דיווחה לאחרונה עם טגו וחברת ווקטרה. כיום יש להנהלת טאואר-ג'אז מספר דרכים להתמודד עם החובות הגבוהים וכנראה שיהיה עדכון בנוגע לכך. עוד אנחנו צופים כי ההנהלה תחזור על תחזית להכנסות של כ-500 מיליון דולר השנה".