ארית תעשיות גייסה כ-10 מיליון שקל בהנפקה פרטית של מניות

במסגרת ההנפקה הוקצו על ידי ארית 11 מיליון מניות רגילות של החברה לפי מחיר 90 אגורות למניה ■ את ההנפקה הובילה חברת הייעוץ, ארט פיננסים

חברת ארית תעשיות , המתמחה בייצור ושיווק מוצרים אלקטרונים מתוחכמים ומוצרים אלקטרו - אופטיים לשוק הצבאי, השלימה בהצלחה הנפקה פרטית של מניות חסומות לגופים מוסדיים ופרטיים, במסגרתה גייסה כ-10 מיליון שקל. הגיוס, שבוצע על רקע התנודתיות שמאפיינת את שוקי ההון בימים האחרונים, יחזק את הונה העצמי של החברה, וישמש, בין היתר, לפיתוח והרחבה של פעילות החברה בשווקים בעולם.

במסגרת ההנפקה הוקצו על ידי ארית 11 מיליון מניות רגילות של החברה לפי מחיר 90 אגורות למניה. את ההנפקה הובילה חברת הייעוץ, ארט פיננסים. יצויין, כי מניית ארית, שעלתה מתחילת השנה בכ-190%, נסחרה הבוקר לפי מחיר של 1 שקל למניה. שווי החברה עומד הבוקר על כ-75 מיליון שקל.

אורי וולדיגר, מנהל פיתוח עסקי בארית תעשיות, מסר היום: "אנו מודים לשוק ההון על האמון הרב שהביע בארית תעשיות על אף התנודתיות וחוסר הוודאות הקיימים בשווקים בימים אלה. ארית מפתחת בימים אלה את פעילותה הבינלאומית, בעיקר במזרח אסיה ובמזרח אירופה, ואנו מקווים כי תמורת ההנפקה תסייע לנו לממש את תכניות הצמיחה באזורים אלה, במקביל להמשך ההשקעה בפיתוח מוצרים חדשים על ידי החברה".

לארית תעשיות צבר הזמנות, המסתכם בכ-77 מיליון שקל, והמיועד לאספקה בעיקרו במהלך המחצית השנייה של שנת 2010 ובמהלך שנת 2011.