סנטור נתפס במצלמות הטלוויזיה כשהוא צופה בפורנו - בסנאט

צוות חדשות טלוויזיה תפס על חם את הסנטור מייק בנט מפלורידה כשהוא בוחן תמונה של בחורות צעירות ונאות בלבוש מינימלי ■ כשנשאל על מעשיו הוא מיד התנער מהאחריות והסביר כי סך הכל פתח מייל שקיבל מחברה

נכון שלשבת בסנאט במשך שעות זה יכול להיות משעמם, גם במליאת הכנסת ראינו לא פעם חברי כנסת מעלעלים בעיתונים ומשוטטים באינטרנט, אבל להסתכל בתכנים פורנוגרפים זה לא הרעיון הטוב ביותר להעביר את הזמן כשרשתות טלוויזיה נמצאות בכל מקום.

סנטור מייק בנט ברנדטון נתפס במצלמות הטלוויזיה כשהוא צופה בתכנים פורנוגרפים, בזמן שישב בדיון בסנאט. באופן אירוני, בזמן שבנט בחן את התמונה של הנערות בלבוש המינימלי, נאם סנטור דן גלברס בנושא גלולה שנויה במחלוקת שגורמת להפלה ואמר "אני נגד הגלולה, היא מפלה נשים בפלורידה".

בנט להגנתו סיפר לצוות החדשות של "סאנשיין סטייט" כי הוא פתח מייל ששלחה לו אישה שהייתה בעבר בעלת תפקיד בכיר בבית המשפט. "אני פשוט ישבתי לי, משועמם מהדיון, ופתחתי מייל שקיבלתי" אמר הסנטור והוסיף: "אמרתי לעצמי 'אלוהים, מה יש לי על המסך?' ומיד סגרתי את זה".

זוהי לא פעם ראשונה שהסנטור נתפס משוטט באינטרנט בזמן הדיונים, בעבר הוא כבר נתפס כשהוא צופה בסרטון של כלב רץ על המים ומקשקש בזנב. כשנשאל האם הוא צפה בעבר בפורנוגרפיה בסנאט הוא ענה: "אתה צריך להיות מטורף כדי לעשות זאת ואני לא חושב שיש מישהו שיעשה זאת".