מיתוג מחדש: סניפי ברגר קינג הופכים לסניפי בורגראנץ'

האחים אורגד, בעלי שתי הרשתות, החליטו למתג מחדש את רשת ברגר קינג תחת המותג בורגראנץ' - ובכך לחסוך בתמלוגים לחברה העולמית

רשת ברגר קינג תמותג מחדש תחת המותג בורגראנץ'. ההחלטה על המיתוג מחדש באה שנה וחצי לאחר שהאחים אורגד, בעלי רשת ברגר קינג, רכשו את רשת בורגראנץ' שקרסה ולאחר שייצבו את פעילות הרשת.

רשת ברגר קינג פועלת בזכיינות של הרשת העולמית, ומתוקף כך נדרשו האחים אורגד, בעלי הזיכיון, לשלם תמלוגים לרשת האמריקנית בהיקפים שהגיעו למיליוני שקלים.

ההערכה היא כי בתמורה להסכם עם הרשת העולמית, לפיה האחים אורגד יפסיקו את הפעלת הסניפים בארץ לאלתר, קיבלה החברה העולמית מהאחים אורגד שיפוי כספי.

רשת בורגראנץ' מונה היום 52 סניפים, ואילו רשת ברגר קינג מונה 55 סניפים.