בכיר לשעבר בממשל בוש יסייע לפייסבוק במאבק נגד מדיניות הפרטיות שלה

הרכש החדש הוא טים מוריס, שכיהן כיו"ר ועדת המסחר הפדרלית (FTC), וכיום עובד במגזר הפרטי ■ הרשת החברתית הפופולרית בעולם ביצעה שינויים במדיניות הפרטיות שלה, שחשפו מידע רב יותר על המשתמשים הרשומים בפני יותר גורמים

פייסבוק שכרה את שירותיו של אחד מהרגולטורים לשעבר בממשל ג'ורג' וו. בוש, על מנת שזה יסייע לה להתמודד עם ניסיונות הממשל הנוכחי להדק את הפיקוח על מדיניות הפרטיות שלה. הרכש החדש הוא טים מוריס, שכיהן כיו"ר ועדת המסחר הפדרלית (FTC) בתקופת בוש, וכיום עובד כעורך דין במגזר הפרטי.

בשבוע שעבר דרשה עמותת מרכז המידע על פרטיות אלקטרונית מה-FTC לבחון את חוקיות השינויים שעשתה הרשת החברתית הפופולרית בעולם במדיניות הפרטיות שלה לאחרונה. השינויים חשפו מידע רב יותר על המשתמשים הרשומים בפני יותר גורמים.

בנוסף, בחודש שעבר שיגרו 4 סנאטורים מכתב גלוי למנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, בו הביעו חשש ממדינות הפרטיות של הרשת.

פייסבוק לא מתייחסת בשאננות להפניית הזרקורים של משפטנים בוושינגטון אליה, ובשנה שעברה שכרה את שירותיו של טים ספארפני, שכיהן כיועץ המשפטי הבכיר של איגוד זכויות האזרח האמריקני.

מוריס מגיע מרקע שונה, ומוקדם יותר השנה הופיע בפני ועדת המסחר של הסנאט ודיבר בגנותם של חוקים עתידיים האמורים להגדיל את סמכויות הפיקוח של ה-FTC על הרשתות החברתיות.