כלה גילתה בגוגל ביום חתונתה: "זהירות בנות, החתן נוכל סדרתי"

אחותה של הכלה המיועדת, שחשדה בארוסה לאורך כל הדרך, הקלידה את שמו בגוגל - וחשדותיה הפכו לסיוט ■ המשטרה: "החתן מודה בהכל - הוא אומר שהוא שקרן פתולוגי ושזה לא בשליטתו"

תארו לכם את תסריט הבלהות הבא: כלה נרגשת ביום חתונתה עומדת להתחתן עם בחיר-ליבה שבו התאהבה ממבט ראשון. ואז, מתוך סקרנות, היא מגגלת את שמו, וכמו בסיוט גרוע במיוחד היא רואה תמונת ענק שלו ואת הכיתוב הבא: "זהירות, בנות. הבחור בתמונה עוסק בהונאת כספים. שיטת הפעולה שלו היא לספר שהוא עשיר שגר באוסטרליה כמה שנים ושחלה לאחרונה, כדי לזכות לאהדה ואמון. מי שתכניס אותו אליה הביתה מסתכנת בגניבת רכוש".

עבור תושבת נתניה בת 30 הסיוט הזה, כמעט במדויק, הוא מציאות שהתרחשה ממש אתמול, ביום שהיה אמור להיות המאושר בחייה. הבחור, יריב אשואל, שהכירה לפני מספר חודשים בצ'אט של "תפוז", סיפר לה כי הוא צפוי לקבל סכום כסף גדול ממשפחתו שחיה בחו"ל. כאילו לא מספיק שאחרי שהציע לה נישואים היא מימנה את כל הוצאות החתונה בעצמה, אלא שעוד לפני כן הלוותה לו כסף ומימנה את מחייתו.

אלא שאחותה של הכלה חשדה באשואל לאורך כל הדרך. למרבה הצער, חושיה לא הטעו אותה. ואתמול, ביום החתונה, היא ביצעה פעולה פשוטה - והקלידה בגוגל את שמו.

כדי לצפות במחזה הבלהות שנגלה לעיני אחות הכלה ביום חתונתה הקליקו כאן.

מיד לאחר שגילתה את ההונאה התלוננה הכלה במשטרה. החתן ביקש להיפגש איתה ולהתנצל, ובמשטרה שידלו את הצעירה להיפגש איתו בתחנת הרכבת כדי שיוכלו לבצע מעצר.

"אשואל מודה בהכל, הוא אומר שהוא שקרן פתולוגי ושזה לא בשליטתו. לטענתו הוא באמת התכוון להתחתן איתה ובשלב מסוים לגלות לה את האמת", אמרה הבוקר (ג') לגלי צה"ל פקד טל בן-אבן, ראש שלוחת שרון ביחידת ההונאה של מחוז המרכז.

"הוא הגיע לתחנת הרכבת שבה הם קבעו להיפגש, יצא אליה, והשוטרים תפסו אותו. כנראה באיזשהו מקום הוא ציפה לזה", המשיכה בן-אבן. "הוא השתמש ברשותה של ארוסתו בכרטיסי האשראי של בני המשפחה. בשלב מסוים היא שאלה ממנו את הטלפון הנייד שלו וגילתה כי כל תעודות הזהות ומספרי כרטיסי האשראי של בני המשפחה נמצאים בו", סיפרה.

"כרגע יש עוד אישה אחת לפחות שמסתובבת עם הסיפור הזה. אנחנו מקווים שיפנו אלינו נשים שהכירו אותו. הוא ממש מאמין בשקרים שלו, יצר לעצמו דמות שהוא חי על-פיה", אמרה בן-אבן - והוסיפה כי אשואל משתמש גם בשם בדוי, אשר מותאמת לו תעודת זהות מזויפת - שירן פיי דניאלס.