דפי זהב משיקה את קמש - אתר מידע לתחום הרכב

האתר יכלול מידע חיוני לנהג, מאמרים, טיפים, עצות, מחירונים, לוחות יד שנייה והשוואת מחירים ■ עלות הקמת האתר מוערכת בכ-750 אלף שקל

קבוצת דפי זהב השיקה היום (ג') אתר חדש בתחום הרכב - "קמש", במטרה להוות את מקור המידע המוביל בכל הנוגע לתחום הרכב: מידע חיוני לנהג, מאמרים, טיפים, עצות, מחירונים, לוחות יד שנייה והשוואת מחירים. עלות הקמת האתר מוערכת בכ-750 אלף שקל.

האתר החדש יתממשק עם אתרים אחרים בקבוצה. כך, לדוגמה, מידע על מחירים ואפשרות להשוות בין מחירים יתבסס על אתר זאפ של דפי זהב, ואילו אינפורמציה על בתי עסק ונותני שירותים בתחום הרכב תתבסס על מנוע החיפוש של דפי זהב. מערך הפורומים של האתר יופעל בשיתוף איגוד המוסכים.

סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי בדפי זהב, זאב גרובר, מסר: "אתר קמש נבנה לפי קונספט ייחודי המאפשר לצרכן ללמוד על כל נושא, תקלה או סוגיה הקשורה לתחזוקת רכבו באמצעות פורומים ותכני וידיאו, יחד עם האפשרות ליצירת קשר עם נותני השירות הרלוונטיים. דפי זהב מובילה מזה זמן את המגמה של פיתוח אתרים ממוקדים ונישתיים, שהערך המוסף שלהם לגולש ולמפרסם ברור. אנחנו מאמינים כי בדומה לאתרים נישתיים אחרים שלנו, דוגמת מתחתנים, רסט, דוקטורס ומשפטי, גם קמש יהפוך למקום מפגש מועדף על קהילת הנהגים בישראל".