אטרקציות האירו של צ'מפיון: דגמים חדשים במחירים נוחים

ירידת האירו מבטיחה מספר דגמים חדשים שיגיעו הקיץ ויוצעו במחירים מעניינים - כמו אאודי A1 במחיר של 145 אלף שקל

ירידת שער המטבע האירופאי עדיין לא מוצאת את ביטויה במחירונים הרשמיים של היבואנים. אולם, בהנחה שהשערים יישארו דומים, הם עתידים לבוא לידי ביטוי בתמחור נוח, ומפתיע לעיתים, של דגמים חדשים שמתוכננים להגיע ארצה.

כמה דוגמאות בולטות אפשר למצוא ברשימת הדגמים החדשים של צ'מפיון מוטורס, שיגיעו בארצה במחצית השנייה של השנה. כך, למשל, המחיר ההתחלתי של רכב הפנאי סקודה "יטי" (YETI), ששיווקו יתחיל החודש, יעמוד על כ-134,900 שקל לדגם עם הנעה קדמית ותיבת DSG בת 7 מהירויות. במקביל תוצע גם גרסת דיזל ומאוחר יותר גם גרסת 2 ליטר עם הנעה כפולה.

במחצית יולי תושק אצלנו ה-RS5, גרסת-העל של ה-A5, שבאירופה מתחרה ביצירות כמו ב.מ.וו M6 ודומותיה. 450 כוחות הסוס של המכונית מספיקים כדי להאיץ אותה מאפס ל-100 קמ"ש ב-4.6 שניות. במחיר של 769 אלף שקל היא לא תהיה זולה, אבל גם רחוק מטריטוריית המחיר ה"אקזוטית" שבה נמכרות בארץ מכוניות מקבילות.

גם האאודי A1, שתגיע ארצה בספטמבר, ניצבת כיום על המדוכה עם מחיר יעד אטרקטיבי. מחיר היעד (המשוער) של הדגם החזק ביותר, שנמצא כיום בקצה העליון של היצע הסדרה, עם מנוע 1.4 ליטר בהספק 122 כ"ס ותיבת S טרוניק בת 7 מהירויות, אמור לעלות כ-145 אלף שקל.