מודיעין - המניה הנרכשת ביותר בתיקי ההשקעות ב"גלובס"

[לפורטל הפיננסי][לפתיחת תיק השקעות] די פארם המניה הנמכרת ביותר בתיקים ■ סקירה שבועית של המגמות והשינויים בקרב עשרות אלפי תיקי ההשקעות הוירטואלים ב"גלובס"

הבורסה באחד העם חתמה את יום המסחר האחרון לשבוע הנוכחי בירידות, זאת כאשר מורגשת הדריכות והעצבנות היתרה לקראת ה-26 במאי, יום כניסתה של ישראל למשפחת מדדי MSCI. למעשה 16 מניות ישראליות ייצגו את השוק הישראלי במדדי השווקים המפותחים, כאשר טבע תהיה הבולטת מכולם ותתפוס נתח של 63% ממדד MSCI Israel ו-0.26% במדד MSCI World.

אך טבע לא עשתה רושם רב על עשרות אלפי מנהלי תיקי ההשקעות הוירטואלים שבאתר "גלובס", שכן היא לא מופיעה ברשימת חמשת המניות הנמכרות או הנרכשות ביותר בתיקים. למעשה, ניתן לראות כי בסיכום שבועי העדיפו מנהלי התיקים לזנוח את החברות הגדולות של ת"א 25 לטובת קניית מניות קטנות על רקע הודעות גדולות.

מודיעין יהש היא המניה הנרכשת ביותר בתיקי ההשקעות, ונראה כי הסרת העיקולים מעל "שרה" ו"מירה" היא שתמכה בקניה. במקום השני נמצאת מובייל מקס שחשפה לפני מספר ימים שת"פ עם וריזון שהקפיץ אותה בכ-30% ביום פרסום ההודעה, מדיגוס מאיישת את המקום השלישי ולאחריה בהתאמה אורכית ואפריקה .

בראש טבלת המניות הנמכרות ביותר נמצאת די פארם , שרק לפני שבועיים כיכבה בראש רשימת המניות הנרכשות ביותר. אך לאחר העליה הגיעה הירידה ולחץ המכירות על המניה גבר בתגובה למימוש האופציות של כלל ביוטכנולוגיה, דבר אשר גרר את די פארם לסיים את השבוע בירידה של 5.82%. במקום השני ניצבת איתמר ולאחריה איזיצ'יפ , אפריקה רמי לוי .

[לטבלת הדירוגים]

טבלאות דירוגי המניות של "גלובס" מתבססות על פעולות קנייה ומכירה של עשרות אלפי מנהלי תיקים וירטואלים באתר, ובשל כך אין לראות בהן כל המלצה שהיא, אלא מטרתן היא אחת - לשקף את הפעילות הפיננסית הוירטואלית שמאפשרת פלטפורמה זו ב"גלובס".

[לפתיחת תיק השקעות]