הדרמה הישראלית "מתי נתנשק" נרכשה ע"י רשת הכבלים HBO

החטיבה האירופית של HBO רכשה את זכויות ההפקה והשידור של סדרת הדרמה "מתי נתנשק" שכתבה דלית קהן עבור מדינות מרכז ומזרח אירופה ■ מכירת זכויות השידור בוצעה באמצעות חברת ארמוזה פורמטס

הסכם הפצה ושידור בינלאומי לדרמה הישראלית "מתי נתנשק": החטיבה האירופית של רשת הכבלים האמריקנית HBO רכשה את זכויות ההפקה והשידור של סדרת הדרמה "מתי נתנשק" עבור מדינות מרכז ומזרח אירופה.

הסדרה נוצרה ונכתבה על-ידי דלית קהן, הופקה על-ידי "אבוט ברקאי הפקות" ושודרה בערוץ 10. מכירת זכויות השידור בוצעה באמצעות חברת "ארמוזה פורמטס", בראשות אבי ארמוזה.

מערוץ 10 נמסר כי הכנות להפקה כבר החלו, ובימים אלה עובדים על תרגום התסריטים להונגרית במטרה לבצע צילומים עוד הקיץ. "מערכת ההפצה המקצועית שבנינו והתהודה הגוברת לה זוכים הפורמטים הישראליים אפשרה לנו לבנות יחסי אמון עם גופי שידור מרכזיים ולמקסם את הפוטנציאל הטמון ביצירה הישראלית", מסר ארמוזה.

לדברי מארק לורבר, מנכ"ל הפקות המקור ב-HBO CE, הוא נמשך לסדרה בשל האמת המבוטאת בה, ואמר כי "זוהי סדרה שבה החוכמה, הכתיבה הקומית, התפניות הבלתי צפויות והמסר העוטף אודות המצב האנושי והצורך שלנו באהבה נמזגים בטבעיות לכדי דרמה מדהימה". עוד מסר לורבר כי " ב-HBO CE נלהבים מהאפשרות לבצע הפקות מקומיות של הסדרה עבור הקהל במרכז ומזרח אירופה".

"מתי נתנשק", ששודרה בערוץ 10 בין דצמבר 2007 למארס 2008, הציגה נתוני צפייה מרשימים עם רייטינג ממוצע של 13.6%, כשהפרק הנצפה ביותר הגיע לרייטינג של 15.8%.

בסדרה כיכבו עדי עזרוני, ליאור אשכנזי, יעל שרוני ודלית קהן עצמה. מדובר בדרמה על יחסים מורכבים וכואבים בין זוגות, בין הורים לילדים ובין חברים.

מערוץ 10 נמסר כי "רכישת 'מתי נתנשק' על-ידי HBO מהווה חותם איכות בינלאומי, ואנו גאים שתוכניות המשודרות על המסך שלנו מעוררות עניין ברחבי העולם".