פתיחה חזקה לעדי אשכנזי: רייטינג של 24.4% בערב שישי

"כוכב נולד" רשמה בימים רביעי וחמישי רייטינג של 26% בממוצע, אך בפרק נוסף ששודר ביום שישי נרשם רייטינג של 8% בלבד ■ המשחק האחרון של העונה בליגת העל בכדורגל הניב לערוץ 1 רייטינג ממוצע של 12.4%

מה שהחל כדומיננטיות של זכיינית הולך ומצטייר כהגמוניה לכל דבר. 7 מתוך 10 התוכניות הנצפות בשבוע האחרון שייכות לזכיינית ערוץ 2 קשת. הזכיינית המתחרה רשת מצליחה להכניס 2 תוכניות בלבד לראש טבלת הרייטינג השבועית, כשערוץ 10 וערוץ 1 נמצאים הרבה מאחור.

הבשורה מבחינת קשת היא שיום שישי לא הופקר לאחר סיום עונת "ארץ נהדרת". ההשקה של "מה זה השטויות האלה" עם עדי אשכנזי הצליחה להביא רייטינג משביע רצון של 24.4%. בקשת מספרים כי מדובר בפתיחה הגבוהה מ-3 ממוצעי העונות הקודמות, כאשר פרק הפתיחה גבוה בחצי נקודת רייטינג מהעונה הקודמת וב-6 נקודות רייטינג מהעונה שקדמה לה.

מיד אחרי עדי אשכנזי הגיעה "מונית הכסף" בהגשתו של עידו רוזנבלום. התוכנית השיגה רייטינג של 19.3%, לא רע ביחס לשעת השידור המתקדמת.

"כוכב נולד" רושמת נסיגה קלה משבוע הפתיחה אך עדיין שומרת על רעננות. רייטינג של 26.3% עד 26.6% לשני הפרקים ששודרו בימים רביעי וחמישי הם נתונים יפים, אך בקשת יכולים להרשות לעצמם לשאוף ליותר.

"אחד נגד 100", של רשת נושקת ל"כוכב נולד" (של יום רביעי - 26.3%), עם רייטינג שיא לעונה זו.

על מנת לחזק את יום שישי, שלפה קשת במפתיע תוכנית נוספת של "כוכב נולד" ביום שישי בשעה 18:30. ההחלטה מוכיחה עד כמה השיבוץ משחק תפקיד ברייטינג הסופי כשהיא מביאה 8%. ובכל זאת, "אולפן שישי" משיגה רייטינג של 18.1%, ב-2% יותר מהשבוע שעבר. מיקי רוזנטל בערוץ 10 נותר עם 6.1% צפייה, בדיוק כמו בבכורה.

המשחק האחרון של העונה בליגת העל ששודר בערוץ 1 הניב רייטינג ממוצע של 12.4% ופיק צפייה של 20.3% בסיום המשחק. במשחק בין מכבי חיפה לבני יהודה צפו 329 אלף צופים בממוצע.

הדרמה "חטופים", בפרק לפני אחרון, נדחקת מחוץ לעשירייה הפותחת לראשונה מאז עלתה עם רייטינג של 19.2%.

22
 22