לפני העברת השליטה: הרווח של חילן-טק ברבעון עלה ב-10%

בשורה התחתונה, מדווחת החברה על רווח תפעולי של 17 מיליון שקל, או רווחיות תפעולית של 24% מההכנסות, ורווח נקי של 13.4 מיליון שקל

תקופה של פעילות אינטנסיבית עוברת על חברת שירותי המחשוב חילן טק . לפני שבועיים הודיע אבי באום, מנכ"ל החברה, כי יהפוך לבעל השליטה בחברה לאחר רכישת רוב חלקו של שותפו לשעבר - עופר הירשזון- ויחזיק סך של כ-53% מהחברה. כמעט במקביל, הודיעה החברה על רכישת השליטה בחברת אס.פי, נציגת חברת הבינה העיסקית, QlikView, בישראל. על הרקע הזה, מדווחת החברה על גידול במכירות וברווחים בסיכום פעילות הרבעון הראשון של 2010 לעומת הרבעון המקביל.

חילן-טק סיימה את הרבעון עם מכירות של 63 מיליון שקל, גידול של 3% לעומת אשתקד, ושל 4% לעומת הרבעון הרביעי של 2009, הנובעים בעיקר מגידול בפעילות שירותי השכר, שהיו אחראיים על 61% מהמכירות. הגידול בפעילות שירותי השכר פיצה על ירידה בהיקף הפעילות השני של החברה - שירותי המחשוב ומכירת תוכנה, בעקבות מה שהחברה מגדירה "תהליך של ייעול ומיקוד עסקי המבוצע בחברת הבת We!".

בשורה התחתונה, מדווחת החברה על רווח תפעולי של 17 מיליון שקל, או רווחיות תפעולית של 24% מההכנסות, ורווח נקי של 13.4 מיליון שקל, גידול של 10% לעומת אשתקד. לחילן-טק יש קופה של כ-92 מיליון שקל ולדברי באום בעבר החברה עשויה לבצע השנה רכישות נוספות.