בכיר במס הכנסה: לא יודע מאיפה קארשי קיבל את הטלפון שלי

סגן מנהל חקירות במכס ומע"מ ת"א, עמיקם ארז, העיד בתיק המינויים ברשות המסים, והתייחס בעדותו לשיחה שנקלטה בהאזנת סתר ולפיה יורם קארשי, אחיה של שולה זקן, ניסה לדחוף את מינויו

סגן מנהל חקירות במכס ומע"מ תל-אביב, עמיקם ארז, העיד היום (ב') בתיק המינויים ברשות המסים. ארז התייחס בעדותו לשיחה שנקלטה בהאזנת סתר, ולפיה יורם קארשי, אחיה של מנהלת לשכת ראש הממשלה לשעבר, שולה זקן, ניסה לדחוף את מינויו של ארז.

בשיחה ביניהם נשמע קארשי אומר לארז: "אמרתי לג'קי מצא, 'תשמע טוב, אתה טועה, לא התרשמת טוב, מדובר בבחור משכמו ומעלה'. אמרתי לו (למצא) 'מה זה עניינך מאיפה אני מכיר אותו. המינוי חשוב לך? שאל אותי מצא. זה חשוב לי מאוד, אני לא יודע אם הוא (מצא) עושה הצגות, אבל הוא אמר שהתרשם מהרזומה שלך ופחות מהמפגש איתך... אני חושב שאנחנו פה במצב מצוין'".

ארז סיפר בעדותו על מפגש בינו לבין מצא ב-2006, כשניסה להתקדם לתפקיד מנהל מחלקת חקירות באגף בירושלים. "זו היתה פגישת היכרות", אמר, "תיארתי בפניו את שאיפותיי להתקדם והגשתי לו את קורות-חיי... ג'קי אמר לי 'יש עוד מועמדים, ואתה אחד מבין כמה'".

על-פי כתב האישום, האדם שהפגיש בין קארשי לארז הוא נציג הרשות לשעבר בארה"ב, יגאל סער, המואשם בתיק.

על-פי עדותו של ארז, הוא הכיר את קארשי באקראי, והוא לא היה קשור לרצונו להתקדם. "אני לא יודע מאיפה הוא קיבל את הטלפון שלי", אמר. "כשהוא התקשר הייתי בהלם. מעולם לא התקשרתי אליו, גם לאחר פרסום המכרז".