חוזה חדש לסרגון באוסטרליה בהיקף של יותר ממיליון דולר

חברת החשמל של מדינת קווינסלנד תעשה שימוש בפתרונות של סרגון להרחבת רשת התקשורת שלה ולבניית תשתית רחבת פס באיזורים נרחבים בקווינסלנד

סרגון , ספקית פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות, מדווחת היום (ב') כי חתמה על עסקה עם Ergon Energy, חברת חשמל של מדינת קווינסלנד באוסטרליה, בבעלות ממשלת קווינסלנד, בשווי של למעלה ממיליון דולר לשידרוג רשת התקשורת הפרטית של החברה.

חברת ארגון תעשה שימוש במשפחת הפתרונות FibeAir של סרגון להרחבת רשת התקשורת שלה ולבניית תשתית רחבת פס באיזורים נרחבים בקווינסלנד. ארגון מספקת חשמל לעסקים וללקוחות פרטיים בקווינסלנד ולחברה תשתית לייצור ובבעלותה למעלה מ-150 אלף ק"מ של קווי חשמל.

ATI Australia, אחת המפיצות הגדולות ביותר של סרגון באוסטרליה, מספקת שירותי תיכנון והתקנה בפרויקט.

עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון, אמר כי "אנו שמחים מאוד שחברה מובילה בתחומה כדוגמת Ergon Energy בחרה בפיתרונות המתקדמים שלנו". עוד הוסיף פלטי כי "חברות המספקות שירותים בכל רחבי העולם עוברות לטכנולוגיית רשת חכמה, אשר דורשת תשתית backhaul אינטליגנטית. פתרונות אלחוטיים בעלי קיבולת גבוהה כמו שלנו ניתנים לפריסה מהירה יותר ובכדאיות כלכלית משתלמת יותר, לעומת חלופות לא אלחוטיות. הרשת יכולה לספק שירותים מסורתיים, כגון מהירות גבוהה לאינטרנט, וידאו, קול ושירותים נוספים".

לארגון אנרג'י למעלה מ-650 אלף לקוחות באיזורי מגורים, תעשייה ומסחר. החברה הינה גם הבעלים והמפעילה של 34 תחנות כוח עצמאיות, המספקות חשמל ליישובים מבודדים ברחבי קווינסלנד, אשר אינם מחוברים לרשת החשמל המרכזית.