ערוץ 10 ישקיע 800 אלף שקל בערב שידורים לגמר הצ'מפיונס ליג

הערוץ הקים אולפן על גג הסמוך לאצטדיון הסנטיאגו ברנבאו במדריד, שם ייערך משחק הגמר בשבת בין אינטר לבאיירן מינכן ■ את המשדר יובילו גיא זהר, מוטי קירשנבאום, יורם ארבל ואיל ברקוביץ'

ערוץ 10 הקים אולפן שידור על גג בקרבת אצטדיון הסנטיאגו ברנבאו במדריד (בתמונה - הנוף מהגג), משם יעביר צוות מיוחד את גמר ליגת האלופות בין אינטר לבאיירן מינכן שייערך בשבת הקרובה.

בערוץ החליטו כי את המשדר יוביל צוות מטעמו, בהובלתם של גיא זהר, מוטי קירשנבאום, יורם ארבל ואיל ברקוביץ'. ל"גלובס" נודע כי בערב השידורים המיוחד יושקעו למעלה מ-800 אלף שקל.

"היות וגמר ליגת האלופות בכדורגל משודר לראשונה בשבת, אנו מאמינים כי חווית הצפייה המשותפת לה אנו עדים באירועי ספורט גדולים תחל כבר משעות אחר הצהריים המאוחרות", אמרו היום (ב') בערוץ.

ערב השידורים המיוחד יחל בשעה 19:00, ושידור המשחק עצמו יחל בשעה 21:30. ערב השידורים המיוחד יכלול, מלבד אולפן גמר ליגת האלופות, כתבות שיכינו כתבי הערוץ לסיכום ליגת האלופות, כתבות לקראת הגמר עצמו, דיווחים חיים סביב סצנת האוהדים ואירוח של בכירי כדורגל.

בערוץ 10 מאשרים כי סגל השדרים והפרשנים שיסע לספרד ילווה את הערוץ גם באירועי ספורט אחרים בעתיד.

לפי הערכות, ערוץ 10 שילם לאופ"א כ-600 אלף שקל על רכישת זכויות השידור של משחק הגמר.

בשנתיים האחרונות שודרו שלבי ההכרעה של הצ'מפיונס ליג אצל זכיינית ערוץ 2 רשת, כאשר משחק הגמר ברצלונה-מנצ'סטר יונייטד אשתקד גרף רייטינג של 31.5%, ואילו הגמר בין יונייטד לצ'לסי ב-2008 הביא רייטינג של 31.2%.